יום ראשון, 3 באוגוסט 2014

רעידת אדמה באלעד • כל הפרטים!

מטה מכרזים? שרוליק פרוש ראש העיר מחופש למלך.
השבוע נראה שהולך להיות סוער באלעד נוכח רעידת אדמה על טענות של חשיפת שחיתות בעירייה והטיית מכרזים של מיליונים ע"י ראש העיר ישראל פרוש ושותפיו.

הכל מתחיל במכרז שמן לבניית מעון שיקומי בשווי של מיליונים עליו התמודדו גולדקנוף ו... של פרוש. יו"ר ועדת המכרזים באלעד סגן ראש העיר הרב ברק צוברי שלא היה מעודכן על ההוראות של פרוש לדאוג שהמכרז השמן יפול לידי המשפחה, כינס את הועדה לפי כל הכללים וביקש לקיים סיור במקום לפי הניהול התקין, אבל אז התקבלה הוראת הראיס לסגור מיידית את המכרז לצד הנכון, על אף שהישיבה ננעלה כבר. יו"ר הועדה נחרד לגילוי שחיתות ברורה כזאת וסירב בתוקף לשתף פעולה. הוא דרש לקיים ניהול תקין באופן שטובת התושבים ורק היא עומדת לנגד עיניו.

מה עשה פרוש? שימו לב לבהילות. המנהג הוא שהמנכ"ל או מזכיר העירייה מזמין לישיבת מועצת העיר. ישראל פרוש לא התאפקת לקח בלאנק של המנכ"ל וחתם על זימון ישיבת מועצה דחוף. כאשר על סדר היום של עיריית אלעד עומד רק דבר אחד מינוי יו"ר חדש לוועדת המכרזים, אחד שיקבל הוראות ויטה את המכרזים כפי ההוראות מלמעלה.

מקורבי סגן ראש העיר הרב ברק צוברי בשיחה עם 'החרדים' תוקפים את ראש העיר הרב ישראל פרוש שהכניס סטנדרטים לא מוכרים של שחיתות לעיר ורומסים את טובת התושבים ברגל גסה. ובדרך עוברים על החוק. לדבריהם הרב צוברי לא ישתף פעולה נגד התושבים ונגד החוק וימשיך להלחם בכל כוחו והוא מוכן גם לשלם על כך מחיר אישי.
תגובת ראש העיר לא התקבלה וכשתתקבל נפרסמה בע"ה.

3 תגובות:

  1. אחד שמכיר את השניים3 באוגוסט 2014 בשעה 3:19

    יש לו מורה טוב: מאיר רובינשטיין מביתר

    השבמחק
  2. ברק צוברי משועמם סתם מחפש צומי.
    אין שום דבר לא תקין בזה שראש העיר מזמן ישיבה לבחירת יו"ר ועדת מכרזים.
    העיר אף פעם לא התנהלה טוב כפי שהיא מתנהלת עכשיו וצוברי יכול לקפוץ.

    השבמחק
  3. ציטוט: מה עשה פרוש? שימו לב לבהילות. המנהג הוא שהמנכ"ל או מזכיר העירייה מזמין לישיבת מועצת העיר. ישראל פרוש לא התאפקת לקח בלאנק של המנכ"ל וחתם על זימון ישיבת מועצה דחוף.

    אם הייתם אתר שמכבד את עצמו הייתם בודקים שבאלעד אין בכלל מנכ"ל העירייה וראש העיר מתפקד גם כמנכ"ל. ואל תחשבו שיש פה עוד שחיתות, כי עפ"י חוק מותר שלא יהיה מנכ"ל וכמו כל דבר שפרוש עושה הוא עושה על פי חוק.

    יאללה נמאתסם!!!

    השבמחק