יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

גט טקסי נגד יוקר המחיה: מונית ב-15 שקל מכל מקום לכל מקום בעיר

חברת הזמנת המוניות באפליקציה משיקה את השירות בינתיים בארבע ערים (ובאשדוד מתחנת הרכבת ואליה), ומבטיחה להרחיבו. הנהגים יקבלו את ההפרש מהמחירון

חברת גט טקסי, המספקת שירות להזמנת מונית באמצעות אפליקציה, מציעה לראשונה נסיעות עירוניות במחיר אחיד של 15 שקלים בלבד, מכל מקום לכל מקום ברחבי העיר. המבצע הענק שמשיקה החברה מפתיע במיוחד לאור העובדה ששליטה בשוק המוניות המקוון הוא כמעט בלעדי, ועד כה אף מתחרה לא מצליח להשתלב בשוק המקומי. תחילה יושק השירות בארבע ערים - נתניה, רעננה, כפר סבא ורחובות - ובהמשך בערים נוספות. בנוסף, באשדוד המחיר לנסיעה מתחנת הרכבת וחזרה, לכל נקודה בעיר, יהיה 15 שקלים.

המחיר כולל את כל שעות היממה ואינו כולל תשלום עבור מזוודות או נוסע שלישי. ההטבה תתאפשר בתשלום בכרטיס אשראי, בהזמנת המונית דרך האפליקציה והזנת יעד נסיעה. "גט טקסי" תממן בעצמה לנהגים את ההפרש לנסיעה, על פי המחירון המקובל בכל עיר.

איריס חרמון, מנהלת השיווק גט טקסי ישראל, מסרה: "בנינו קמפיין שמדלג בין הערים השונות בארץ, במטרה לחשוף את השירות שלנו לכל התושבים,

ללא יוצא מן הכלל. במהלך שנת 2015 נדאג להגיע לעוד ועוד ערים, במטרה לתת מענה מלא של מוניות בפריסה ארצית".

חברת גט טקסי הוקמה בשנת 2010 ופועלת בארבע מדינות - ישראל, בריטניה, רוסיה וארצות הברית. שני היזמים שפיתחו את השירות ומנהלים את החברה הם רועי מור (37) ושחר וייסר (39), בעברו מנכ"ל קומברס רוסיה וכיום הבעלים של מספר מיזמי אינטרנט ברחבי העולם.
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4586241,00.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה