יום ראשון, 26 באוקטובר 2014

חשיפה: וועד הישיבות יתכנס כדי לכפות החלטה על המועצת החסידית בעניין התתייצבות


ישראל גרין
השבוע צפויה ישיבה דחופה של וועד הישיבות.

הסיבה: הישיבה הצפויה שמתוכננת להשבוע של מועצת גדולי התורה החסידית שאמורה לדון בעניין התתייצבות בלשכת הגיוס.

המטרה: לקבל החלטה מקדימה של וועד הישיבות בעד התייצבות בלשכות הגיוס ובכך לכפות על המועצת החסידית ולדחוק בה לקבל החלטה בעד התייצבות בלשכות הגיוס.

היוזמה לכינוס וועד הישיבות לפני כינוס המועצת החסידית מקורה בחצר של הרב שטיינמן בשיתוף גורמים חסידים מסוימים שמעונינים כאמור להכתיב מהלכים לפני כינוס המועצת החסידית בכדי לדחוק ולהלחיץ את המתנדנדים שירגישו לא בנוח לקבל החלטה הפוכה.
זאת לאור העובדה שגם כך אין תמימות דעים במועצת החסידית כאשר חלק מהאדמורי"ם בעד לאסור את ההתייצבות , האדמו"ר מבעלז נגד ויש מתנדנדים.
בין היתר מתכוננים גורמים בוועד הישיבות לעשות שימוש בשמו של הרב וואזנר כמנוף לחץ חזק על חצרות האדמורי"ם, יצויין כי כעת ניתן לחשוף כי במהלך הקיץ כבר היה ניסיון כזה ובשיתוף אחד מהדיינים המזוהים עם הרב וואזנר הוציא הלה
במרמה הסכמה מבית הרב להכניס בעיתונות הודעה לכשהיא בעניין ההתייצבות, ההודעה כבר היתה מוכנה להדפסה בעיתונים יתד נאמן והמבשר אלא שהדבר נודע ביום האחרון לעסקנים ובשעות האחרונות טרם ירד החינמון של יתד נאמן לדפוס התקשר הגר"ח וואזנר שליט"א בנו הבכור של הגר"ש וואזנר והודיע ליתד שבשם אביו הוא אוסר עליהם להכניס בשמו הודעה לעיתונות בענין זה.

כעת מנסים בוועד הישיבות להוביל תרגיל נוסף מהסוג הזה, אולם מחכות להם הפתעות, ובאם מישהו מבית הרב וואזנר ינסה לשת"פ עם תרגיל מכוער זה, גם הוא יצפה להפתעות מאוד לא נעימות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה