יום ראשון, 1 בפברואר 2015

אוי לה לאותה בושה. חיילים וחיילות בערבו ביה בתוך ישיבה

ישראל גרין

לאן עוד נידרדר?

ערבוב בין בחורי ישיבות חיילים וחיילות הכל בתוך כותלי ישיבה קדושה.

הערבוביה השערורייתית של חוסר צניעות וערבוב צבא וישיבה, התקבלה בברכה על ידי יזמי הגיוס וזוממי הגזירה הנוראה לקירוב דעת בין מטונפי חיילי צבא השמד לבין תינוקות של בית רבן טהורים שלא טעמו טעם חטא.


ראשי ישיבות חשובים קיבלו בהלם את הידיעה על ניסיון נוסף לערבב את הצבא בישיבה ועל מיטוט מוסד הצניעות והכל בתוך חומות בית המדרש.
יהודי זכור,
המצביע ג' חס ושלום,
הרי הוא מחריב את היהדות,
את התורה,
את דת ה',
את האמונה
ואת ההלכה!!!



הקרב על הגיוס • תיעוד בלעדי: עשרות קציני צה"ל התקבלו בישיבת 'קול תורה'

הקרב על ההסברה החרדית • 80 קצינים בכירים מצה"ל התארחו באחת מישיבות הדגל של עולם התורה החרדי ליטאי – 'קול תורה' בירושלים • איש 'דגל התורה' יצחק רביץ ערך להם היכרות בלתי אמצעית עם עולם התורה. צפו


Posted by: מוטי סגל in גלריות, וידאו, חרדים 27 בינואר 2015 0

על רקע גלי ההסתה השוצפים את הרחוב הישראלי נגד לומדי התורה, קיימו היום (שלישי) קצינים בכירים בצה"ל סיור בישיבת 'קול תורה' הנחשבת לאחת מישיבות הדגל של הציבור הליטאי, וזאת, על מנת להכיר מקרוב יותר את הציבור החרדי ואת אורח חייו הייחודי.

במהלך הסיור הגיעו הקצינים בלוויית מ"מ ראש עיריית ביתר יצחק רביץ לבניין ישיבת 'קול תורה', את פניהם קיבל ראש ישיבת 'קול תורה' וחבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה' הגאון רבי משה יהודה שלזינגר, שהעניק להם מברכותיו.

לאחר מכן נכנסו הקצינים להיכל בית המדרש שם התרשמו מקרוב כיצד נראה סדר לימוד בעולם הישיבות. לאחר מכן נכנסו לאחר מחדרי השיעורים בישיבה שם קיבל את פניהם הגאון רבי גבריאל יוסף לוי ראש ישיבת 'באר התורה' הסמוכה. הגר"ג העניק להם הסבר כללי על אורח החיים החרדי השונה ועל אופיה הייחודי של ישיבת 'קול תורה'.

לאחר מכן שוחחו ארוכות עם בחורי הישיבה, כאשר יוזם המפגש יצחק רבייץ ערך לקצינים סיור מקיף בישיבה תוך שהוא מסביר בפניהם את מעלת התורה ולומדיה. במהלך הסיור בישיבה שוחחו הקצינים עם מספר בחורי ישיבה ואף התרשמו מההשקפה הבלתי מתפשרת בנושאי הגיוס.








































אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה