יום שבת, 28 בפברואר 2015

האמת יוצאת לאור על שיתוף פעולה של גפני (יוחנן כהן גדול של דורנו) עם גזירת הגיוס, ומה חושב עורך היתד הגנוב השפל ישראל פרידמן על ראשי הישיבות הסרים למרותו

ישראל גרין

והיום הצבוע הזה הלא הוא יוחנן כהן גדול מהדורת תשע"ה, הוא מדבר על "גזירת הגיוס" ועל פעולותיו כאילו בענין.

כולו שקר צביעות רוע לכלוך זוהמא וטינופת צבועה ומגעילה, הוא הוא, משה גפני וחבר מרעיו, הם הם שהסכימו מאחורי הקלעים ויזמו ביחד עם חברתם איילת שקד וכל בכירי הד"ליםוהחילוני את "גזירת הגיוס", ועכשיו הוא בא וכאילו זועק על כך, וב"קול קורא" מחתים כאילו על "גזירת הגיוס", ומשים ללעג וקלס את כל הרבנים הגאונים שליט"א.

אל תתיראו לא מן הפרושים ולא מן הצדוקים, אלא מן הצבועים העושים מעשה זמרי ומבקשים שכר כפנחס!!!

מתוך "בחדרי חרדים":

גורם בכיר במפלגת ש"ס מותח הבוקר ביקורת חריפה על הדברים: "לא מבין את גפני ששובר את ההרמוניה החרדית ונלחם מלחמת כל בכל. בכך שהוא מזנב בש"ס הוא סולל את הדרך לש"ס לכשירצו לעשות בלוק טכני עם אחד הפלגים ביהדות התורה או עם חלק מהחסידויות".

גורם נוסף אומר בשיחה עם בחדרי חרדים: "גפני בלחץ מטורף מירידה מכוחה של יהדות התורה ותוקף את ש"ס ללא אחריות. אם אנחנו לא עשינו הצגה מול המצלמות בעשיית קריעה בחוק הגיוס, זה לא אומר שזה לא כואב ושובר לב. חבל שגפני משתמש במניפולציות עלובות כנגד התנועה הקדושה. המסימה של היהדות החרדית עכשיו להתלכד ולא לפגוע ולתקוף אחת את השני".

עד כאן.

וכהכנה לכינוס הכפוי על ראשי הישיבות, שימעו את עורך היתד הגנוב, נאמן החצר ומתווה דרך "ההשקופה" העקומה מביתם של הצבועים החילוניים בריוני החצר, השפל ישראל פרידמן.

האזינו לדבריו על ראשי הישיבות הסרים לדרכו, בבחינת "סהדי שקרי אוגרייהו זילי":

072-3359442

יהודי יקר, אם עדיין יש לך מחשבה בראש להצביע לאותם רשעים צבועים, לגוזרי הגזירות בעצמם, לאותם החילוניים הצבועים המציגים טלפיהם כאותה חיה טמאה ואומרים "כשר אני", אם עדיין יש לך מחשבה כזו כדאי שתעקור מחשבה כזו ממך מהר, לבל תספה בעוונם,


כי בבי"ד של מעלה אין תירוצים ואין מתחשבים שם בכל התירוצים, שם יש רק "אמת" המוחלטת בלבד, ומה יהיה גדול עונשו של המצביע ח"ו ל ג'!!!


יהודי, הצל את נפשך, ברח לך מהר מהצבועים הרשעים הללו, אל תצביע להם, ואל תעזור להם חלילה, הלא הם בחושך ילכו לאבדון עולם, ואתה תפרוש מהם ומהמונם לחיי נצח!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה