יום שבת, 14 בפברואר 2015

כולנו לקבלת פני אסירי עולם התורה, שנמסר ו לשלטון למאסר ולביזה, בידי רשעי מפלגת ג'

ישראל גרין 

הפגנת "הפלג" תשתק את העיר ירושלים • כל הפרטים
אלפי תומכי "הפלג הירושלמי" צפויים להשתתף ביום שני הקרוב בתהלוכת ענק בירושלים כחלק מקבלת הפנים לשלושת עצורי הגיוס. הכניסה לעיר תיחסם והתהלוכה תעבור דרך הרחובות בר אילן ושמואל הנביא. הגר"ש אוירבך צפוי להשתתף ולהתייחס לנושא הבחירות. עצורי הגיוס יורכבו על כרכרה וסוסים (חרדים, בארץ)

ישראל כהן
|
כ"ד בשבט תשעה 13:54 13.02.15


תגיות: הפלג הירושלמי, הרב שמואל אוירבך, התייצבות, גיוס חרדים

אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לנאמר בידיעה (צילום: יונתן סינדל – פלאש 90)

אאאאלפי תומכי "הפלג הירושלמי" צפויים להשתתף ביום שני הקרוב בתהלוכת ענק בירושלים כחלק מקבלת הפנים לשלושת עצורי הגיוס. התהלוכה צפויה לשבש את שגרת החיים בבירה.

במודעות שנתלו הלילה על ידי אנשי 'הפלג' ברחבי הערים החרדיות נכתב: "קבלת פני אסירי עולם התורה שקידשו שם שמים ואשר עומדים להשתחרר מהכלא הצבאי בתחילת השבוע. המעמד הגדול יביע תמיכה והזדהות עם בני הישיבות אסירי עולם התורה בפרט, ועם רבבות בני הישיבות ותופשי התורה בארץ הקודש בכלל, ובתוכם אלפי בני הישיבות שכנגדם הוצא צו מאסר ולמרות זאת אינם משתפים פעולה עם שלטונות הצבא".

בעיתון "הפלס" נכתב הבוקר (שישי) כי "במעמד זה יכריזו המוני בית ישראל בראשות ראשי הישיבות ומרביצי התורה שליט"א, קבל עם ועולם: "אשריכם שנתפסתם על דברי תורה".

עוד נכתב בעיתון כי "כפי המתוכנן עתה, קבלת הפנים תתקיים ביום שני בערב בתהלוכה במרכז העיר ירושלים, שבסופה כינוס המוני שבו ייאמרו דברי חיזוק והתעוררות וכן סיום מסכתא ע"י אחד מאסירי עולם התורה שבימים אלה מסיים את לימוד המסכת בכלא הצבאי".

העצרת קיבלה את אישור המשטרה, שתיערך בכוחות מתוגברים בצירים המובילים לתהלוכה, שתתחיל מהכניסה לעיר ותעבור דרך רחובות בר אילן-שמואל הנביא, עד לרחוב עזרא, שם תוצב בימת הרבנים.

הבחורים המשוחררים יזכו ליחס מיוחד ויורכבו על כרכרה מפוארת עם סוסים. בעצרת, שתחתום את שורת ההפגנות מהחודש האחרון, צפוי לשאת דברים הגר"ש אוירבעך, שייתכן ויתייחס לנושא הבחירות הקרובות.

יהודי יקר,

זכור נא את בוראך,


ידוע תדע כי כל התומך ולו במשהו במפלגת ג' – הלא היא מפלגת רודפי התורה ובניה, הרי הוא עתיד ליתן את הדין בבית דין של מעלה, ושם שום תירוץ מענה וטענה לא יועילו כי ידון על כך במלוא החומרה!!!


ובבוא הגואל, כל תומך חלילה במפלגת ג' – הלא היא מפלגת עוקרי התורה ורודפי בני התורה היקרים, מפלגת המוסרים המלשינים ומפריעים לתורה ובניה, הרי שיועמד בין כל מהרסי ומחריבי הדת שבכל הדורות, ועם הגדולים שבהם דייקא,

ואוי לה לאותה בושה ואוי לה לאותה כלימה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה