יום ראשון, 22 ביוני 2014

גור שוב מנסים להשתלט על בית כנסת בגיבוי ראש העיר

בית הכנסת המדובר
מאת בן תורה

בבית הכנסת ימין צדק ברחוב רוזבסקי בבני ברק אשר שנים מתפללים בו ליטאים, הגיעו לפתע לשחרית בשבת כמאה בחורים מחסידי גור אשר מאומנים מגיל אפס לאלימות, וניסו לזרוק את המתפללים הוותיקים.

הבית כנסת היה שייך לאוכלוסייה הוותיקה שמנתה בעיקר מתפללים מהציונות הדתית והתפללו לצדם כאשר הם מכבדים אותם ונוהגים כלפיהם בהגינות.

לאחרונה הגיעו חסידי גור בטענה שבית הכנסת שלהם וניסו להצטרף בכוח ולהפריע לתפילה, בליל שבת היה במקום שני מנינים, האחד חסידי והשני ליטאי, והיה ניכר שהעניין עומד לקראת פיצוץ שאכן הגיע בבוקר יום השבת לפני קריאת התורה.

ואכן לפני קריאת התורה החל ויכוח מי יקרא בספר תורה, האם חסיד גור או הבעל קורא הליטאי, ואז החל עימות נורא במהלכו היכו חסידי גור אברכים ליטאים, אשר מתפללים במקום במשך שנים.

"לא ייתכן שהם יגיעו משום מקום וינסו לפנות אותנו המתפללים בבית הכנסת במשך עשר שנים", אומר אחד המתפללים במקום, "אנחנו כבר רגילים להתפלל פה במשך כל התקופה ומסתדרים טוב מאוד עם האוכלוסייה המבוגרת הנמנית עם בני הציונות הדתית. לא מובן לי איך גור פתאום קשורים למבנה".

הסיבה שבגור בטוחים כל כך בדרכם, זה בגלל ראש העיר זייברט ששייך להם, וגם אין סיכוי בעולם שיתערבו בשביל הליטאים חברי המועצה של דגל, מפני שרוב האברכים במקום הם תלמידיו של מרן הגר"ש אוירבך.

וכך ממשיך בבני ברק גנבה ברשות התורה!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה