יום שני, 23 ביוני 2014

מבזקי חדשות 24



חיים אמסלם במתקפה נגד המקובל הגר"י עדס: "הוא אינו שפוי לגמרי בדעתו, הבעיה אינו בו אלא בסכלים הנוהים אחריו".

מהומה פרצה הערב סביב ביהכנ"ס המריבה 'ימין צדק' בב"ב בין חסידי גור לליטאים. כוחות משטרה פעלו במקום. ח"כ

מקלב תקף במליאת הכנסת: מדאיג שביום בו נחטפו הנערים מצא נתניהו זמן לשבת עם פעילי מרכז ליכוד לדיון פוליטי.

האד' מקרלין סטולין הגיע הערב לביקור אצל האד' מבעלזא.

נתניהו בנאום מול חבר הנאמנים של הסוכנות היהודית: "הנחת העבודה היא שהחטופים בחיים. החמאס עומד מאחורי החטיפה. הנחת העבודה היא שהם ביהודה ושומרון, ככה"נ באזור יהודה.

מליאת הכנסת אישרה הערב בקריאה ראשונה, את הצעת החוק הממשלתית הקובעת כי במדינת ישראל יכהן רב ראשי אחד. 22 תמכו ו- 14 התנגדו.

"הנחיתי להרוס את ביתו של המחבל, איש החמאס", כך אמר נתניהו בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת, נתניהו התייחס גם לפעולה הנוכחית נגד ארגון חמאס כחלק ממבצע "שובו אחים" לאיתור שלושת החטופים, ואמר "ישראל ממשיכה במאמצים לאתר את שלושת הנערים החטופים - זו הייתה ונשארה משימה עליונה של מדינת ישראל".

אם החטוף אייל יפרח מצטרפת לגב' פרנקל וימריאו לז'נבה בשעה 24:00. ינאמו מחר בכינוס מועצת זכויות האדם של האו"ם.

 שעות קודם המראתו לחו"ל הגיע הגר' אריה פינקל לביקור בבית משפ' שאער בטלמון.

ח"כ יעקב אשר במליאה: "היינו בטוחים שח"כיות מיש עתיד' יצביעו לאשה מאחורי הפרגוד, מסתבר שגם שם אתן מפחדות מאותו גבר מתאגרף ששולט על ה-19 מנדטים שלו".

גפני בנאום סוער בכנסת: ח"כיות מ'יש עתיד' עומדות כאן בצביעות ומטיפות לנו מוסר על שילוב נשים. למה לפיד לא בחר נשים לממשלה, רק פירון שהוא גבר יכול לכהן שר? אין גבול לצביעות ולבושה!

ח"כ יואב בן צור מש"ס בהצהרת אמונים במליאת הכנסת: "זו שליחות קודש ואחריות כבדה, כולי תקווה שאזכה לעמוד במשימות שמוטלות עליי".

התבטאות ראשונה של 'העדה' לחטופים. הראב"ד: "נפלו שלושה בחורים בשבי בין הישמעאלים, ועלינו ללמוד מזה שלה' המלוכה ולו לבד הישועה, ולא נתלה את הישועה בכוחות הצבא של הציונים".

רחל פרנקל אמו של החטוף נפתלי פרנקל המריאה לז'נבה. תנאם מחר בכינוס מועצת זכויות האדם של האו"ם.

חשיפה: פואד העיד לטובת נניקשוילי בפרשת מסים, בתמורה להלוואה בסך 400,000 דולר.

נשיא המועצת הגר"ש כהן במכתב רשמי ראשון מאז בחירתו לתפקיד: לבנות הסמינרים אסור ללמוד אקדמייה גם במכללות החרדיות.

ח"כ מאיר פרוש בפגישה כעת עם ראשי המזכירות הארצית של ברסלב אצל שר החוץ אביגדור ליברמן בנושא היערכות הנסיעה לאומן בראש השנה. ליברמן בפגישה: "אני יעשה שהכל יעבור כשורה ויעלה את הנושא אצל נשיא אוקראינה".

הופסקו ההליכים המשפטיים נגד אברהם בלו, הנאשם ברצח טוביה רוב ז"ל בן 49 בבית הכנסת 'מקארב' בצפת לאחר שדקר אותו 17 פעמים. בלו נשלח לאשפוז כפוי.

'הצלה אוקראינה' הציבה שלטי אזהרה ב-5 שפות סמוך לאגם בו טבע למוות שלמה זלמן קוזלובסקי ז"ל באומן.

אריאל אטיאס בנאום הפרישה לפני שעה קלה: "לקחתי פסק זמן מהכנסת אבל לא מתנועת ש"ס - אפעל ככל יכולתי לטובת התנועה הקדושה דווקא בעתות כאלה שמרן הגר"ע יוסף הלך לעולמו, אני רוצה להודות לך יו"ר התנועה אריה דרעי - אתה זוכה כאן להערכה רבה ולאמון רב".

בעקבות יהדוה"ת גם ש"ס מינתה את ארבעת נציגיה לגוף הבוחר לרבנות העיר - סבן, מלכיאלי, ארז מלול ואברהם בצלאל.

הרב יוסף ברגר מרבני קבר דוד המלך: "בני משפחות החטופים ותלמידי ישיבת מקור חיים (הישיבה בה למדו שנים מהחטופים) הגיעו הערב בשעה 19:00 לתפילה המונית ואמירת תהילים וסליחות בקברו של דוד מלך ישראל, - יחד נוכל לקרוע שערי שמים".

בתאונה עם מעורבות שני אוטובוסים, רכב פרטי ורכב מסחרי שאירעה בכביש 1 בסמוך לשער הגיא טופלו ע"י חובשים של איחוד הצלה 17 נפגעים קל - עקב אופי התאונה נוצרו עומסי תנועה משער הגיא לכיוון תל אביב ולכיוון ירושלים.

הותר לפרסום כי לוחמי הימ״מ (יחידה משטרתית מיוחדת) לכדו את המחבל שרצח את נצ״מ ברוך מזרחי ז״ל בציר תרקומיא. מפקד הימ"מ, תנ"צ ש' אומר: "מבחינתנו כיחידה משטרתית הפעילות של לוחמי היחידה מהווה מעל לכל סגירת מעגל בלכידת מבצעי הפשע הנתעב ומסר ברור לכלל פעילי הטרור שהזרוע הארוכה של כוחות הביטחון תגיע לכל אחד מהם".

פרשת הרפז: מזכיר הממשלה אביחי מנדלבליט הגיע לחקירה נוספת.

ח"כ משה גפני לרובי ריבלין בישיבת הפרידה בוועדת הכספים של הכנסת: "לא רלוונטי למי הצבעתי, העם איתך - אני הידרדרתי לאופוזיציה ואתה הלכת להיות נשיא" והוסיף ואמר לריבלין לאחר שגרם לכולם להתפוצץ מצחוק: "תוכנית אחת יורדת לי מסדר היום - ביטול מוסד הנשיאות. תמשיך בדרך שלך לייצג את כל המגזרים במדינת ישראל".

היום בישיבת ועדת הכספים המיוחדת לפרידה מהנשיא הנבחר ריבלין. ח"כ ליצמן: "רובי האיש הנכון בתפקיד הנכון, אבל במפלגה הלא נכונה".

לאחר מכתב איום ששלח השר בנט, 'יהדות התורה' מינתה את נציגיה לגוף הבוחר לרבנות העיר י-ם: ח"מ יעקב הלפרין, יוחנן וייצמן, מיכל הלברשטאם, אלי ויינמן יו"ר מזכירות 'דגל התורה', אברהם וובר ומשה גורא.

להאזנה לכל עידכוני חדשות 24 חייגו:0508002424

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה