יום ראשון, 25 בינואר 2015

חב״ד היום ואז/טור אורח

ישראל גרין

טור אורח
יצחק פרידמן

שמעתי את ידידינו הותיק מוט'קה בלוי בנאום חוצב להבות שהקליט בוואטסאפ על הממשיכיסטים כלשונו ואני חייב לומר לו כמה מילים,
אין היום מלחמה בחב"ד? למה? מה השתנה עכשיו ללפני שלוש שנים בחייו של מרן הגרי"ש ואם אין מלחמה בהם יותר למה אין אומץ ליתד הגנוב (לא ידענו שזה כזה מעצבן אותך המשפט הזה) לכתוב מאמר מערכת ובו התנצלות או אפי' מתן הכשר לחב"ד תהיו הוגנים נו…
עזוב אתם לא רוצים לכתוב התנצלות לפחות תכניסו נציג חבד"י במקום לא ריאלי לשם האמירה הברורה!
אתה טוען שיתד בזמנו כתבו על אשת חב"ד? אני מזמין אותך לבדוק מה הייתה מידת היחס של הכתבה אליה ולחזור אלי (שלא תטרח זה היה כמידת ההתייחסות בחדשות הקצרות בהפלס על משפחה שהשתגעה ומחליפה אבא אחר בן מפלגות כמו גרביים)
רגע ואם באמת אנחנו הממשיכיסטים כלשונך אז למה משה גפני אומר בקול ברמה (בטאונכם השני) שלא השתנה כלום מזמן הרב שך?
ואני בא לצעוק דבר אחד רוצים להיות משיחיסטים? רוצים להאמין בשיתוף? רוצים לטייל בעולם בתור שלוחים? זכותכם אבל הטענה היא למה אתם מעיזים להמשיך להתלות באילני רברבי ברבותינו זצוק"ל ? בוא נראה את יתד, נראה את יתד מצהיר: אנחנו לא ממשיכי דרכו של הרב שך אנחנו לא הממשיכיסטים של הרב אלישיב הסטייפלער והחזו"א, לא! אנחנו מפלגה שמונהגת ע"י גויידל חדש שלא חושב שהרב שך וקודמיו צדקו (ברב צבי יהודה קוק מותר לכם להשתמש) ואז, הו אז אני מבטיח לך מוט'קה אף אחד לא יצעק למה? כי לא יהיה על מי! הבנת? זה שאתה ואבא טורצקי (שאגב בלא נדר מחר דוד החקיין יעלה לתגובה כלפיו מהצד שלנו) חושבים שיש דור חדש? תוכלו אולי ואני מדגיש אולי להמשיך להנהיג קבוצת ילדים בארגון תודעה(כן לא שכחנו אותך עומד עם המגאפון ועושה הגרלות בעודנו ילדים) ובמחשבה שנייה גם זה לא ניתן לכם בגלל שתהלוכות ברחובה של עיר נוסח חב"ד? לא לא נראה לי מתאים.
אתה מבין מוט'קה מה אנחנו צועקים צביעות! צביעות! צביעות! זה אנחנו צועקים ואם אתה כותב מאמר ביתד הגנוב (היי היי להירגע! לא להתעצבן! ) נגד הממשיכיסטים ובעד חב"ד החרדים העובדים נשים בכנסת ועוד כמה מרעין בישין? אני מבטיח לך מודעה של ארגון תודעה ותרומה מ"למעננו" של מכונת קפה להגרלה של הארגון בחודש ניסן!
צביעות, מוט'קה הבנת? צביעות!
לילה טוב ורגוע לך רק שאלה אחרונה שנזכרתי תגיד לי? יש לך כבר נכד שילך עם אלי ישי? למה חמש מפלגות בחמש דורות אצלכם במשפחה זה כבר מסורת….

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה