יום רביעי, 7 בינואר 2015

בלעדי! הכתבה שהכין מוטקה בלוי ליתד של מח ר בכדי לנסות באופן הזוי להטעות את הציבור ו למכור שההישג בבית שמש, שייך גם לדגל..


ישראל גרין
הנה הכתבה השיקרית שהכין מוטקה בלוי
שמו של הרב כרמל לא מופיע
שמו של דודו ג'והן גם לא..

כשאין השיגים מתגאים בהישג של מישהו אחר

וזאת כהמשך הרדיפה נגד איש אמונם של גדו”י

הזוי!

כתבה ליתד :

'רמת אבי עזרי' בבית שמש עולה בס"ד על המפה

בטקס מרגש מכונן ורב רושם שהתקיים באגף ההנדסה של עיריית בית שמש הוענק "טופס 4" ל-120 החברים הראשונים של עמותות ועדת הדיור שע"י ציבור חברי 'דגל התורה' ב "רמת אבי עזרי"

ברמת בית שמש ג', כשכבר אמש נכנס הדייר הראשון אל ביתו החדש.

בשכונה החדשה בת 2300 יח"ד מהווה קהילות האברכים את הבסיס התורני ועמוד התווך של רמת בית שמש ג' ועם איכלוסה המושלם בעוד חודשים ספורים תהפוך רמת בית שמש ג' לשכונה נוספת של בני תורה בעיר החרדית בית שמש.

האכלוס ב"רמת אבי עזרי" יביא לרמת בית שמש קבוצה גדולה ומגובשת של בני תורה, שנבחרו בקפידה . אברכים אלו יקרינו על אופי המקום כבר בראשיתו ויתנו לשכונה את צביונה התורני כשבהמשך מתוכננים לקום מוסדות תורה ומוסדות לימוד ידועים להמשך ביסוסה של הקריה בפרט ורמת בית שמש ג' בכלל.

ראשיתה של "רמת אבי עזרי" בהקמת ועדת הדיור ע"י גדולי ישראל בשנת תש"ע. באותם ימים החלו סוף סוף לצאת המכרזים הראשונים של רמת בית שמש ג' לאחר עשור של הקפאה יזומה ע"י ראש העיר הקודם דני ועקנין.

ועדת הדיור הקימה מספר עמותות שהתמודדו על המכרזים הגדולים ובס"ד נחלה הצלחה מרובה וזכתה בשישה מתחמים גדולים שבהם לאחר תוספת שב"ס מסתיימים כיום בנייתן של כ-600 דירות. בכך הושלם מהלך דרמטי שהחל מיד אחרי הבחירות המוניציפאליות, אותו הובילו יחדיו ראש העיר בית שמש הרב משה אבוטבול ויו"ר הועדה לתכנון ובנייה בעיר הרב משה מונטג, להפשרת רמת בית שמש ג' כולה. גורמים רבים התנגדו לשיווק הקרקעות, מחשש ל"השתלטות" חרדית על העיר, אולם המאמץ הגדול הצליח נגד כל הסיכויים, וכיום נמצאת כל השכונה כולה בשלבי בנייה שונים,

למרות הלו"ז שהתעכב בין היתר בשל איחור של כשנתיים במסירת המגרשים ע"י משרד השיכון הצליחו העמותות לקדם את הבנייה במקצועיות, תוך ניצול כוח הקנייה המרוכז שלהם, ובכך הוזילו את מחירי הבנייה והפיתוח עד למינימום מבלי להתפשר על איכות הבנייה.

ראשי העמותות ספרו השבוע על הקשיים הרבים בהם נתקלו באין ספור בעיות בירוקרטיות שכללו אישורים שונים והליכים שעכבו בחודשים רבים את התקדמות הבנייה אולם בס"ד בסיוע נציגי 'דגל התורה' שליוו את הפרויקט ובניהול מקצועי של החברה הוותיקה 'צ'יפחה אינטרנשיונל' בליווי מקצועי של משרד 'עו"ד וינרויט' במעקב צמוד של ראשי העמותות לאחר חמש שנים הם זוכים לברך על המוגמר ולהוכיח שגם עמותות יכולות להקים ולהרים שכונה מלאה לתפארה,.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה