יום ראשון, 22 בפברואר 2015

התנצלות בשידור חי: אבי מימרן פתח את המהדורה המרכזית ב'קול חי' הערב, בהתנערות ובמחאה מדבריו של רפי וולף ביום רביעי

ישראל גרין

להלן הדברים שנאמרו ע"י אבי מימרן בפתיחת המהדורה, תוך שהוא מתנער ומוחה ברפי וולף שנזרק בבושת פנים מביתו של מרן ראש הישיבה רבינו הגדול האבי עזרי זצוק"ל. שפער את פיו ביום רביעי האחרון באופן נבזה ביותר כנגד גדולי ישראל שליט"א וזצוק"ל.

ביום רביעי האחרון שוחחנו כאן עם רבנים ואישי ציבור על הסוגיות העומדות על הפרק, בענייני מורשת מרן הרב שך זצ"ל ובנושאי הגיוס וההפגנות.

לאחר הפולמוס שהתנהל כאן בשידור, קיבלנו הרבה מאד תגובות, לכן הערב לפני שנפתח את השידור חשוב להבהיר, כי אנו, התחנה וצוות התוכנית אינם נוקטים עמדה כמובן, אלא ההיפך. אנו בעד נתינת במה להשמעת כל הדעות, אך עם זאת אנחנו כמובן מוחים נחרצות נגד השמצות וזלזול במעמדם של גדולי תורה ותלמידי חכמים מכל החוגים.

בדיון שהתנהל ביום רביעי בלהט הדברים שנשמעו מפיו של הרב רפאל וולף, ייתכן ופגעו בכבודם של תלמידי חכמים. ועל כן אנחנו צוות המהדורה המרכזית מתנצלים על חוסר תשומת הלב למשפטים הללו שנאמרו. כמובן שאין מקום לעבור את הקו האדום של הפגיעה בגדולי ישראל, לא משנה על ידי מי ולא משנה באיזה נושא.

עם זאת צריך לומר, שתוכן הדברים עצמם שהובאו לשידור, היו בעלי חשיבות וכבודם של גדולי ישראל – כאמור – מכל החוגים במקומם הראוי להם מונח ועומד ואסור לחצות את הקו העדין הזה.

זו הבהרה שאנחנו פותחים איתה הערב את המשדר, זאת בעקבות הרבה מאד תגובות שהגיעו לכאן במהלך סוף השבוע, חמישי שישי וגם היום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה