יום שבת, 3 בינואר 2015

מועמדם של ״גדולי ישראל״ נחקר בחשד לשחיתות


ישראל גרין
מועמד גדולי בני ברק לראשות עיריית ירושלים, חבר דירקטוריון "מעייני הישועה" משה ליאון, נחקר בחשד לשותפות בשחיתות הגדולה של מפלגתו "ישראל ביתינו"


מה חלקם של חביריו החרד"קים מבני ברק בשחיתות הזו? כמה כספים התגלגלו לידי חבורת הפושעים הללו שניסו להפיל את עיר הקודש והמקדש בידיים המושחתות שלהם ושל משה ליאון, איש אמונו של צורר הדת איווט ליברמן???

המשטרה חוקרת גם את חלק הדגלאים המושחתים בשחיתות הכללית? מי יודע.

ומי הוא אשר חשב לתת בידיים של המפורסם ב"ניקיון כפיים" זה את העיר ירושלים כולה?

ומי הוא שהפקיד בידיו את בית החולים החרדי של בני ברק שהוקם ברוב עמל ויזע למען בני התורה, ונשדד ללא רחמים בידי החבורה המושחתת של חרד"קי בני ברק ה"נכדים" ו"המקורבים"???

אגב, תחקיר גדול המגובה במסמכים אותנטיים ומוכחים בשלבי הכנה, איך נשדד בית החולים וכל הכספים שהיו בקופתו על ידי חבורת הפשע החרד"קית בראשות ה"נכדים", בהשתתפותם של המקורבים הבקיאים במלאכת השוד הגזילה הגניבה ווההרס!!!

לא די להם בשדידת ה"יתד", בגזילת "שארית", בשוד קופתה של "מעייני הישועה", בגניבה הגדולה הנקראת "קרן ההסעות", בשוד כספי "קופת העיר" באופן עקבי, עד מתי ישדדו אלו את המוני תמימי העם הקדוש? עד מתי רשעים יעלוזו יביעו ידברו עתק? עד מתי ידברו על צדיק עתק בגאווה ובוז?

מי לא יראה את עיני הבדולח של מרנן ורבנן מרן ראש הישיבה הגר"ש אויערבאך שליט"א, ועוד גדולי החסידות שעימו שלא חפצו לילך שולל אחר החרד"קים ולהמליך את המושחת משה ליאון לראשות העיר הקדושה!!!

בין אם יתפס בסוף בין אם לאו, כל העם יודע כי מושחת כמוהו קשה למצוא, אולי רק בקרב חביריו חרד"קי בני ברק, הלא הם בבחינת "ונער קטן ינהג בם" בתמימי "הפלג הבני ברקי" המסואב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה