יום שבת, 3 בינואר 2015

מדוע גפני משקר שכאילו הרב שטיינמן לא אישר לאלי ישי לרוץ עם המזרחניקים?


ישראל גרין

מדוע גפני משקר שכאילו הרב שטיינמן לא אישר לאלי ישי לרוץ עם המזרחניקים?

יו"ר תקומה אורי אריאל מי שרצה לרוץ עם מפלגתו החדשה של אלי ישי חושף כי הרב שטיינמן נתן אישור לישי לרוץ בנפרד, את הדברים אמר אריאל בראיון לעיתון 'בשבע', שם הוא מגלה "בדרך אגב" על תוכן הפגישה המסתורית בין אלי ישי לרב שטיינמן שהתקיימה בערב שבת יומיים לפני שאלי ישי הכריז על ריצה עצמאית מול ש"ס.

ובכן, לטענת אריאל מתברר שתוכן הפגישה הרבה יותר דרמטי ממה שידענו עד כה, לא רק שהרב שטיינמן אישר ותמך בפילוג ש"ס ובריצה עצמאית של אלי ישי אלא שהרב שטיינמן אף אישר לאלי ישי לרוץ במסגרת משותפת עם הציונות הדתית.

צפו בדברי אורי אריאל מתוך עיתון 'בשבע' בסופ"ש האחרון:



גפני ויעקב אשר וכל השקרנים הרמאים הללו מיהרו להכחיש את אורי אריאל, ולומר ששיקר בדבריו ואילו הרב שטיינמן לא אישר זאת.
אולם העיתונאי החרד"ק יעקב ריבלין, מאשר כ"מלאך רע שעונה אמן בעל כורחו" לאחר בדיקה לעומק, שאורי אריאל צודק, ולא גפני השקרן.
ואוריאל, בצדק מבחינתו, רואה כאן "חיבור" ושיתוף בין חרד"קי בני ברק הנקראים משום מה "חרדים" לבין המזרחיסטים.

ותזכורת:
תזכורת – אריאל: יש לי אוזן קשבת אצל רבני הציבור החרדי (שגפני יכחיש את התמונות)
רק לפני חודש נפגש אורי אריאל עם כמה חברי מועצת של דגל ועם הרב סילמן. הידיעה פורסמה עם צילומים מהפגישות בכמה אתרים. מיד לאחר מכן תקף גפני את אריאל במליאת הכנסת ובכותרת גדולה ביתד. אריאל לא נשאר חייב ואמר בתגובה: "אני פוגש אוזן קשבת אצל רבני הציבור החרדי"!



במיפגש הדגלאי-ציוני של אז אז בחר גפני שלא להכחיש, אלא החליט לתקוף במרומז את הרבנים שנפגשו עם אריאל. אחרי הכל, את התמונות אי אפשר להכחיש…

ככה צריך להתייחס גם להכחשתו העכשווית בנוגע לדברי אריאל שחשף ב"מסיח לפי תומו" שהרב שטיינמן אישר לאלי ישי לרוץ עם הצינות הדתית.ראו כאן את חשיפת אריאל על תמיכתו ואישורו של הרב
שטיינמן לישי לרוץ עם הציונות הדתית:
http://rotter.name/kolot/prime/57167.php

וראו כאן את הכחשתו המהירה והמבוהלת הבוקר של ח"כ גפני:
http://rotter.name/kolot/prime/57167.php#12

====

והנה הידיעה שהופיעה ב"כיכר השבת" אך לפני חודש:
http://www.kikar.co.il/%D7%94%D7%A9%D7%A8-%D7%90%D7%95%D7%A8%D7%99-%D7%90%D7%A8%D7%99%D7%90%D7%9C-%D7%9C%D7%9E%D7%95%D7%A2%D7%A6%D7%AA-%D7%94%D7%91%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%95%D7%AA-%D7%91%D7%99%D7%A9%D7%A8%D7%90%D7%9C.html
היחסים מתחממים?
השר אורי אריאל ל'מועצת': הבחירות בישראל – בקרוב

לאחר התחממות היחסים בין שר הבינוי אורי אריאל לחברי המועצת החסידית, נועד השר אריאל עם חברי המועצת הליטאית – הגרמ"ה הירש, הגרב"מ אזרחי והגר"ד כהן. הצדדים דנו במצוקת הדיור החרדית והשר העריך כי בקרוב יתקיימו בחירות בישראל לאחריהן ישבו החרדים בממשלה • פרסום ראשון (חדשות)
ישראל כהן|ב' בכסלו תשעה 10:45 24.11.14







====

והנה הידיעה שהופיעה באותו הזמן ב"בשבע":

אריאל לגפני: לא תמנע ממני לסייע לחרדים

שר הבינוי ביקר אצל חברי מועצת גדולי התורה הליטאים. במליאת הכנסת דחה את האשמות ח"כ משה גפני: "עושה ככל יכולתי לסייע לחרדים".
חזקי עזרא, ד' בכסלו תשע"ה, 26/11/14 13:43

שר הבינוי אורי אריאל (הבית היהודי) ביקר השבוע אצל הרב משה הלל הירש, ראש ישיבת סלבודקא וחבר מועצת גדולי התורה החרדים.

כמו כן נפגש השר אריאל עם הרב ברוך מרדכי אזרחי, חבר מועצת גדולי התורה בשכונת בית וגן בירושלים. בפגישה השתתף גם הרב דוד כהן – ראש ישיבת חברון. הנוכחים דנו במצוקת הדיור תוך דגש למסלולי פתרונות עבור הציבור החרדי.

בצהריים, במהלך נאומו של השר אריאל במליאת הכנסת, תקף אותו בחריפות ח"כ משה גפני (יהדות התורה) והאשים אותו באי עשייה למען הציבור החרדי בישראל. שר הבינוי ענה לו "אני עושה ככל יכולתי לסייע לחרדים, אתה לא תצליח למנוע את זה ממני".

"אמשיך לפעול לחיזוק הקשר בין הציונות הדתית והחרדים", הבהיר אריאל, "בימים של מחלוקות בחברה הישראלית ופיגועי טרור מבחוץ אנחנו חייבים להתחזק באחדות ולהפחית את מפלס השנאה והכעס בין חלקי העם. אני פוגש אוזן קשבת אצל רבני הציבור החרדי ואני מחויב לפתור את מצוקת הדיור לכלל אזרחי ישראל".

http://www.inn.co.il/News/News.aspx/288101

====

וראו זה פלא, גפני הגיב תגובה נזעמת נגד חברי
המועצת על פגישתם עם אריאל מע"ג יתד נאמן:

ראו כאן:
http://rotter.name/kolot/prime/56271.php#0



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה