יום שלישי, 25 בנובמבר 2014

נורא ואיום!!! תזכורת קלה מהנעשה אז בפתח ישיבת מועצות גדולי התורה


ישראל גרין
התרגיל של בריוני החצר ו" דגל התורה" שנחשף על ידי מצלמות מיוחדות שהוצבו סמוך למלון ויז'ניץ בבני ברק ועל ידם התברר התרגיל המלא.

אנשי דגל ובריוני החצר הידועים לשמצה חששו מאוד מהגעתו של מרן ראש הישיבה הגר”ש אויערבאך שליט"א למועצות גדולי התורה, ועשו הכל בכדי לבזותו, בין ההיתר גם שלחו איומים לבית מרן ראש הישיבה שליט"א לבל יעיז להגיע, אך מזכיר המועצת הרב מרדכי שטרן הגיע פעמיים לביתו בכדי לבקשו שיגיע להשתתף למען האחדות, וראש הישיבה הביע הסכמתו להגיע לכינוס האחדות ההיסטורי.

אנשי דגל התורה ובריוני החצר השפלים לא שקטו על השמרים ופעלו בצורה שלא תאמן.

מייד עם הגעתו של מרן ראש הישיבה הגאון האדיר הגר"ש אויערבאך שליט”א למתחם הכינוס נגש אליו אברך (יחיאל גולדמן) ואמר לראש הישיבה שמארגני הכינוס מטעם אגו”י שלחו אותו כדי לסייע לראש הישיבה להכנס. אותו אברך נגש גם למאבטחים והציג עצמו כאחד העוזרים של ראש הישיבה וביקש להכנס למתחם עם ראש הישיבה הגר”ש – המאבטחים לא חשדו ואיפשרו לאברך להכנס.
תוך כדי ההתרחשויות פעל האברך בכל צורה כדי להפריע למרן שליט”א בדרכו, וכאילו בטעות רגליו נכנסו בתוך רגלי מרן שליט”א וגרמו כמעט להפלתו ארצה. מזעזע!
כאשר נכנסו למתחם האברך נעמד מול מרן שליט”א וחסם את דרכו עד שראש הישיבה הבין שמדובר באיש רע מעללים וביקש ממנו לזוז ולעזוב את המקום – אך האברך כפי שרואים היטב במצלמות המשיך להפריע בדרכו ולנסות להפיל את קודש הקדשים ארצה!!
במצלמות נראה גולדמן בעיצומו של הכינוס מתייעץ עם אליהו ארנד (איש רע מעללים ותיק בבני ברק, כיום עוזרו של סגן ראש העיר – מטעם בריוני החצר – הבריון מנחם שפירא הידוע), ועוד מנערי דגל מה עוד ניתן לעשות כנגד מרן ראש הישיבה הגר"ש אויערבאך שליט”א
לאחר הכינוס סיפר הגרמ”צ ברגמן שליט"א למקורביו שאותו אברך נגש אליו והציג עצמו כמקורב למרן ראש הישיבה הגר"ש אויערבאך שליט”א וביקש בשמו שלא יגש למרן רה"י שליט”א מפני כמה סיבות. ולכן בהמשך השבוע ההוא הגיע הגרמ”צ ברגמן לשערי חסד להתייעצות אותה נמנע ממנו לקיים בכינוס,
סיפור דומה סיפר לאחר מכן גם ראש מועצת חכמי התורה הגאון האדיר הגר”ש כהן שליט"א, שלמרות הניסיונות של הנ”ל הצליח לגשת וללחוץ את ידו של מרן ראש הישיבה הגרש"א שליט”א.
בעלי האולם והמלון צפו במצלמות ולא האמינו למראה עיניהם!
במצלמות נראו נערי דגל מתדרכים את האברך כיצד לפעול!!


בסרט המצורף רואים את ניסיונו להפיל את מרן קודש הקודשים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה