יום שלישי, 4 בנובמבר 2014

חשיפה מזעזעת: הונאת ענק ועושק במליוני ש"ח ע"י קרן המיועדת למטרות צדקה


ישראל גרין
עפ"י נתוני מכון יפעת בקרת פרסום המתפרסמים באתר זה: http://www.pashkevil.co.il/26362/ הוציאה קרן השביעי על פרסום בעיתונות 1,444,957 שקל! בחגים בלבד! זה עוד לפני שנחשב את הפרסום בשאר אמצעי המדיה. ועוד לפני שנחשב את עלות הדפסת מאות אלפי חוברות עבות על נייר כרומו (עלות כל חוברת כזו מוערכת ב1.5 ש"ח בחישוב המיקל ביותר) וזה עוד לפני ההוצאות לכל העובדים וכו'. וכמובן, מבלי לחשב את הוצאות הפרסום טרם החגים כאשר מתחילת הקיץ הם פרסמו על בסיס יומי בשלושה מהיומונים החרדים בין 1/4 עמ' ל2 עמודים .

בחישוב גס הוציאו בקרן השביעית לפחות 5,000,000 שח ואני מיקל שבמקלים.

אם כי, סביר להניח שיפעת מתבססים על מחיר מחירון בעיתונות ולא על המחיר בפועל כך שגם אם נוריד את ההפרש- עדיין מדובר במליוני שקלים על הוצאות פרסום.

ועכשיו בואו חשבון:

כמה תרמו קוראי העיתונים כאן בארץ לקרן השביעית? האם הם סיפקו חלק נכבד מהוצאות הפרסום? מסופקני. וגם אם כן- לא סביר שהם גייסו כאן בארץ 2 מליון שקל- ואני אקסטרא לארג'!

בקיצור- מדובר כאן באם כל ההונאות! והפעם אני חושב שמותר,לקרוא לרשויות החוק להושיב את אותם עשקנים מאחורי סורג ובריח- כמו כל גזלן שמוציא מליוני שקלים מאנשים במרמה.

ועוד לא נגענו ברשימת ההוצאות של קרן השביעית, עליה תקראו כאן:
http://rotter.name/User_files/kolot/5458161e417d39b5.pdf#
ועכשיו נגיע לדובדבן שבקצפת:

ביום ב' בשבוע שעבר, פרסמו ביתד נאמן את נתוני יפעת בקרת פרסום. (אודה למי שיסרוק ויעלה לכאן את תצלום העיתון הנ"ל) וראו זה פלא- הכתבה התחילה מהמקום השני! המקום הראשון לא הוזכר. מה הם רצו להסתיר? על מי הם מחפים? מי מתבייש במה?

אלא שאיתרע מזלם, ולפני הצנזורה הם שלחו תצלום של הכתבה לאתר פשקויל, http://www.pashkevil.co.il/26362/ וכך התמימים בארץ ובעולם ששוקלים לתרום לקבוצת שודדים אלו יצילו את כספם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה