יום חמישי, 13 בנובמבר 2014

יט חשון יום עלילות הדם של דגל. ועכשיו יט חשון תשעה עוד עלילת דם -הבחירות בירוחם


ישראל גרין
זה כבר הפך למסורת שנה שעברה ביט חשון, חל יום עלילת הדם כאשר לקחו את המקרה האומלל של פילץ, והפכו אותו לעלילת דם, שהובררה כעלילת דם כנגד ציבור בני התורה.

וכעת שוב מאשימים בדגל תוך כדי שיתו"פ עם אריה דרעי כי בתנועת בני תורה הפסידו את המנדט השלישי ותמכו במועמד הנגדי.

ועכשיו לעובדות:

ציבור בני התורה בירוחם השאיר את כל המשקעים בצד, אותם אברכים שהועפו ממשרותיהם, ואינם מקבלים עליות, שילדיהם הועפו מהמוסדות, ע"י הקהילה הרודנית והאכזרית. עבדו כתף אל כתף בגיוס מצביעים לתנועת שס"ג. הם הזיעו והוציאו מהונם ומאונם למען מטרה זו- זאת למרות שידעו שכח זה ישמש נגדם.

אחד מהאברכים הרב אופנהיימר (שסולק ממשרתו בת"ת- בשל כך שהביא את הילדים לסיור בב"ב אצל רבני ב"ב- אך הלך גם למורו ורבו הגרי"א הרשלר) התייעץ עם מרן רה"י שהורה להצביע לשס"ג ולמועמדם לראשות העיר, למרות הכל- משום שהאופציה השניה היא גרועה יותר.

לא זו בלבד- מטה המועמד המתחרה שלח מבזקים לטלפונים של המסורתיים בעיר- ולפיהם הגר"ש אויערבאך מורה להצביע לו. ולכן פנה האברך הנ"ל למועמד שס"ג שיבוא עם הנציגים להתברך אצל מרן הגר"ש כדי להזים את הדברים. אך הלה אויים ע"י פרחחי דגל כי אם הוא יעשה זאת הם לא יתמכו בו. אפי' מכתב הם לא הרשו להוציא ממנו (בו בזמן שהרב ארוש והרב ברלנד עם על מיני רבנים אלמוניים חתמו)

וגם זה לא מנע מאותם אברכים יקרים בני תורה להזיע ולעבוד קשה למען הרשימה החרדית ומועמדם.

אך את כפויי הטובה הללו זה לא מעניין, הם בחרו להסיח את הדעת מזיופיהם ורמאויותיהם, והדרך האנטישמית מימים ימימה זה לעשות עלילת דם על היהודים (כשהפעם בני התורה בראשות מרן הגר"ש משמשים בתפקיד היהודי)

ועוד לא גמרנו: דרעי טען שבגללם הם הפסידו את המנדט השלישי. אך כל מי שיראה את נתוני ועדת הבחירות שם, יראה שהיו 86 קולות מעל המנדט השלישי, כשהמודד למנדט הוא למעלה מ500 קול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה