יום ראשון, 1 ביוני 2014

מבזקים וחדשות

פפגישה כעת של חכ"י דגל במעונו של הגר"ח קניבסקי
חכ"י 'דגל'. גפני, מקלב ואשר כעת אצל הגר"ח קניבסקי. ~~|~~ ח"כ הרב משה גפני שוחח עם החשבת הכללית במשרד האוצר, והתקציב להבטחת הכנסה לאברכים שמעוכב כמה ימים, יועבר עד החג. ~~|~~ 'גלובס': המתקפה השיווקית של גולן טלקום בשוק הסלולר הכשר הצליחה. החברה הגיעה לחצי מיליון מנויים והיא במקום הראשון בגיוס לקוחות בחודש האחרון.

דוברות איחוד הצלה: צוותי כיבוי בסיוע צוללנים וחובשים מתנדבים של איחוד הצלה מסניף אשר, פעלו בשעות האחרונות לאיתור ילד שטבע בבריכת ביוב בישוב הקהילתי נס עמים, בני המשפחה סיפרו לחובשים כי הילד ששיחק בסמוך לבריכה נעלם לאחר שטבע, בדקות האחרונות הוא אותר כשהוא ללא רוח חיים, צוותים של זק"א פועלים במקום. ~~|~~ הרב שמואל רוזנברג שליח חב"ד בבביהכנ"ס שהוצת בכביש 6, בראיון ל'הקול החרדי': במקום לא היה ס"ת. מדובר בבירור בהצתה אך עדין אין קצה חוט. יש עשרות מצלמות מסביב ובקרוב נגיע למציתים. להאזנה לראיון במלואו חייגו 0508002424 שלוחה 2

הממשלה אישרה העברת 100 מיליון שקל למימון שנת השמיטה. 45 מיליון לתמיכה בחקלאים שיושבתו, 2 מיליון ל"הסברת ערכי השמיטה בחברה הישראלית" ו-2 מיליון ל"הקהל" בסוף השנה. ~~|~~ דוברות איחוד הצלה: הולך רגל נפגע מרכב בכביש 4 סמוך לצומת בני דרור, חובשים מתנדבים מצוות דרור של איחוד הצלה מעניקים לו טיפול רפואי ראשוני. מדיווח ראשוני מהזירה עולה כי הנפגע שאיבד את ההכרה בעקבות הפגיעה הקשה הוא קשיש כבן 70 שחצה במעבר חציה ונפגע מרכב - מצבו מוגדר קשה. נסיבות התאונה ייבדקו ע"י המשטרה.

אושר בממשלה: המשרד להגנת העורף ייסגר, סמכויותיו יועברו למשרד הביטחון. ~~|~~ 'בחדרי': החלבן אושפז בתל השומר לאחר שלא חש בטוב. מקורביו: צפוי להשתחרר בימים הקרובים. ~~|~~ שיף מ'קוקר' בחדשות 24: "שר השיכון אריאל הורה למרכז מיפוי ישראל, להפסיק לאלתר את תצלומי האוויר בשבת, זאת בעקבות חשיפת 'קוקר' מסמכים המעידים שהמרכז צילם בשבת, העובדים התקשרו להגיד לנו תודה שבזכות ההוראה הם לא יצטרכו לעבוד גם בשבת". להאזנה לראיון במלואו חייגו 0508002424 שלוחה 1

מרן הגראי"ל שטיינמן הגיע הבוקר לבית מרן הגר"ח קניבסקי, לכינוס לקראת שנת השמיטה יחד עם עשרות חקלאים. ~~|~~ שר הפנים גדעון סער שהשתתף הבוקר בברית בלדרמן, התברך ממרן הגראי"ל שטיינמן ומרן הגר"ח קניבסקי. ~~|~~ ח"כ מאיר פרוש: ציפיתי שרה"מ בנימין נתניהו יהיה הראשון שיגנה את הצתת בתי הכנסת והתאכזבתי. מי שמדבר על הצביעות של אירופה בגינוי אירועים אנטישמיים לא יכול כאן בישראל לשתוק ולהתעלם משריפת בתי כנסת.

משטרת צרפת עצרה חשוד בפיגוע הירי במוזיאון היהודי בבריסל. ~~|~~ בלגן במודיעין עילית: עובדי חב' 'קווים' פתחו בשביתה, ללא הודעה מוקדמת עקב סכסוך עם ההנהלה. אלפי תושבים תקועים בתחנות ללא מענה. ~~|~~ אביגדור ליברמן בפתח ישיבת הממשלה: העברתי דף ולא מתכוון להתעסק בעניין הנשיאות עוד שנייה אחת. לא אתמוך פומבית בדליה איציק וממליץ לאשר לחברי הסיעה חופש הצבעה.

לכבוד הילולת מרן הבעל שם טוב זי"ע שחל בחג השבועות יצאו במכון להאדרת תורת החסידות 'פאר מקדושים' במבצע אחסידישע חודש, וימכרו את כל ספרי המכון שיצאו עד כה במחיר מיוחד. למוקד ההזמנות חייגו 1800950950 שלוחה 8, לפרטים נוספים כנסו:http://2424.co.il/read_newsflash.php?id=16677

הקול החרדי: ערסים או ערבים - מה הרקע לירי שהקפיץ מאות תושבים בליל שבת ברמת שלמה. המשטרה עדיין חוקרת אך בשכונה מעריכים כי מדובר בסיכסוך עבריינים. ~~|~~ אביגדור ליברמן לסימה קדמון ב'ידיעות': יש לי יחסים מצוינים עם דליה איציק, גם עם פואד ושטרית. אבל כל האופציות פתוחות. כרגע האופציה הסבירה היא חופש הצבעה. ~~|~~ 'ישראל היום': למרות דברי ליברמן, לפחות 4 מ'ישראל ביתנו' יצביעו לריבלין: עוזי לנדאו, שמיר, אהרונוביץ ואורלי לוי. השאלה המסקרנת הפתוחה מה יצביעו חברי הכנסת החרדיים.

שלזינגר ב'ישראל היום': נתניהו פנה להר' דרוקמן וביקש: "תקדם את חוק הגיור", החוק של אלעזר שטרן שמתיר לכל רב עיר לגייר בניגוד לעמדת הרה"ר הראשל"צ הגר"י יוסף. ~~|~~ שרקי חושף בגל"צ: צוואה שהפקיד הגר"ע יוסף בידי עו"ד גלאס, הותיר כמעט את כל רכושו לבנו הצעיר משה. זה כולל את הזכויות על ספריו, כתבי היד שהותיר ואת ספריית הענק שברשותו. מבהיר גם שכל הנכסים שנתן לו בחייו מהווים 'מתנה גמורה'. המכתב אינו כולל התייחסות לשאר בני המשפחה, שצפויים להתחלק בדירתו של הרב ברח' הקבלן בי-ם וחפצים אישיים שהותיר אחריו.

מהדורת 12 ב'קול החרדי': שרשרת זיופים וחיסול חשבונות על חשבון 'הועד למען כבוד רבותינו'! מודיעין עילית כמרקחה - בסמינר 'פוירשטיין' מתעתדים להגיש תלונה במשטרה בשל הכנסתם לרשימה השחורה של הסמינרים, במסמך מזויף שהופץ באלפי מודעות ופשקווילים עם כניסת השבת. גורמים בסמינר: "הורים שלא קיבלו את בנותיהם מחסלים חשבונות ודאגו להפצת המסמך". להאזנה לפרטים בהרחבה חייגו 0508002424 שלוחה 2, השיחה בעלות שיחה סלולרית רגילה וללא תוספת עלות

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה