יום רביעי, 18 ביוני 2014

עידכונים: מבצע שובו אחים ההיבט הפוליטי


חבר הקבינט המדיני בטחוני השר גלעד ארדן. אמר הערב במהדורה המרכזית ברדיו קול ברמה: העיסוק בענין נסיעה בטרמפים הוא עיסוק בזוי כמעט הופכים את החטופים לאשמים בחטיפה, אני לא זוכר שבפרשיית גלעד שליט דנו בנסיבות חטיפתו,
בעניין זועבי: נגיש הצעת חוק שמי שהביע תמיכה ישירה או עקיפה בטרור לא יוכל לכהן בכנסת.

השרה ציפי לבני: נפגשתי היום בנפרד עם שליח הקוורטט למזרח התיכון, טוני בלייר ועם שליח האו״ם למזרח התיכון, רוברט סרי והבהרתי להם כי היום יותר מתמיד נחשף פרצופו האמיתי של חמאס - ארגון טרור שאסור לקהילה הבינלאומית לתת לו לגיטימציה.
בלייר וסרי גינו את החטיפה ואת חמאס, השתתפו בדאגה לשלומם של הנערים ובתקווה כי ישובו לחיק משפחותיהם.
מנהיג החזית העממית כאייד אל-ע'ול: "חטיפת המשפחות של שלושה מתנחלים יהודים בגדה המערבית, מגיע בהקשר של הזכות לממש על-ידי פלסטינים תגובה למעצרם של פלסטינים רבים"

תוכן מסיבת העיתונאים ברצועת עזההערב:
"אנחנו עוקבים בקפדנות אחרי הפעולות של האויב הציוני בגדה המערבית הכבושה.
אנו תומכים בהתנגדות הפלסטינית ובכל מאמץ כדי לשחרר את הגיבורים.
נעמוד לימין אנשינו בגדה המערבית הכבושה, ולא נכנע לאוייב הציוני,
-איומים על האנשים שלנו ונגד ההתנגדות שלנו לא יפחידו אותנו, הכיבוש יפגש עם מלוא עוצמתה של ההתנגדות
אנו מצדיעים לתושבי חברון ולאזרחי הגדה

פלסטינים מדווחים: בפעם השנייה תוך 48 שעות. חיילים ישראלים נכנסו בסערה לעיירה ג'ינסאפוט, ממזרח לקלקיליה,

ח"כ הרב מאיר פרוש (יהדות התורה) נגד התבטאות זועבי: הח"כית בוגרת המרמרה ממחישה שוב את אבסורד אוהדי הרעיון של "מדינה לכל אזרחיה" שמאבדת לצערנו את דרכה ומצפונה, מעשיה משתלבים היטב עם החקיקה השבועית של קריעת חלקים מתורת ישראל.


ח"כ אלקין: כפי שאתם מכירים אותי, אני לא רק מדבר אלא גם מבצע. מקווה לקדם את הצעת החוק במהרה ולהפוך את המשוואה שבה חמאס חוטף כדי לשחרר מחבלים. מעתה על כל חטיפה ייכנסו המחבלים חזרה לכלא!

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח הבוקר עם משפחות הנערים החטופים המכונסות בשעה זו בבית משפחת נפתלי בנוף איילון. ראש הממשלה נתניהו אמר להורי הנערים: "אנחנו עושים הכל כדי למצוא את אייל, גיל-עד ונפתלי. בשטח אנחנו מפעילים מאמץ מבצעי ומודיעיני עצום למטרה זאת. בשם אזרחי ישראל אני מבקש לחזק את רוחכם."

ד"ר מוסא אבו מרזוק סגן ראש הלשכה המדינית של חמאס: "לא משנה מי עומד מאחורי פעולה זו היא הזכות של העם הפלסטיני כדי להגן על עצמם ועל הזדהות עם האסירים" הוא מוסיף וכותב: "האויב הציוני נושאת אחריות מלאה על ההשלכות של פשעים נגד האסירים שלנו על שביתת הרעב, את הזכות של העם שלנו בגדה המערבית ואת הזכות של המועצה המחוקקת."

סגן ראש המועצה האזורית שומרון לשעבר ראובן גור אריה הגיש אף הוא תלונה במשטרה נגד חברת הכנסת חנין זועבי: "הגשתי תלונה במטרת ישראל, בתחנת מגרש הרוסים, כנגד חברת הכנסת חנין זועבי, על הסתה לטרור, ועל עידוד לטרור" הוא גם קורא לציבור לנהוג כמותו אני קורא לכולכם לגשת ולהגיש תלונה נגדה על הסתה ועידוד לטרור, בקריאתה היא מעודדת עוד פיגועים נגדנו , צריך לעצור את התבוסנות הזו שלנו. בואו נגיד לה כולנו, עד כאן !!! "אעשה הכל כדי לוודא שהנושא יטופל אמרתי לחוקר שמידי שבוע הוא יקבל ממני שיחת טלפון כדי להתעדכן בהתקדמות" ויש לו גם תכניות לעתיד כנגד ח"כ זועבי

גם ברוך מיכאלי הגיש תלונה נגד ח"כ זועבי: החלטתי שלא להסתפק בכעס ובתרעומת, אלא לנקוט במעשה, להגיש תלונה במשטרה. בעבר, למיטב זכרוני, תגובת היוע"מ לממשלה בעניינים שכאלה הייתה מאוד פושרת, מה גם שהוא הצטדק בכך שלא הוגשה תלונה במשטרה. לאחר ששמעתי את הפרשן המשפטי של קול ישראל פרופ' משה הנגבי (אפילו הוא) שאמר שהפעם היא עברה את הקו האדום ושהיא לא נהנית מהחסינות המהותית, קיבלתי חיזוק לרצוני, ונגשתי למשטרת צפת, שם גבו ממני את התלונה.

גם ח"כ לשעבר מכאל בן ארי הגיש אף הוא כעת תלונה במשטרה נגד ח"כ זועבי: אני קורא לרבים- גשו והגישו תלונות במשטרה כדי שהיוע"מ לממשלה לא יוכל להתחמק מלהגיש בקשה לכנסת להסרת חסינותה (מה גם שהפרשן המשפטי של קול ישראל פרופ' משה הנגבי, שכולם מכירים את דעותיו, אמר שהיא עברה את הקו האדום ושהיא לא נהנית מהחסינות המהותית של חבר כנסת)

קטע מדבריו של הרב הראשי, הגר"ד לאו, בסיומה של עצרת התפילה בכותל: "אנו רואים כאן את הכותל המערבי מלא וגדוש במתפללים רבים, שבאו בהתראה קצרה וללא ידיעה ממשית לגורלם של הבנים החטופים. דיברתי בשעות הצהריים עם ועידת רבני אירופה, מרכז רבני אירופה, ועידת הרבנים באמריקה וועידת הרבנים בדרום אפריקה, וכולם יחד איתנו בשעות אלו אמרו תהילים והתפללו, בתקווה שזו תהיה עצרת כלל עולמית שתבקע שערי שמים ויישמעו תפילותינו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה