יום ראשון, 15 ביוני 2014

הגיגים: מדינת כל אזרחיה ודרכיה....

אלעד. העיר במרכז הארץ חרדים, דתיים, מזרחיים, אשכנזים, ראש עיר לשעבר בחקירות, שטחי מריבה, מוסדות מסוכסכים, עיר בגירעון, הפרדה גזענית, ועכשיו יש גם חטוף... רק קברים קדמונים בעמקי האדמה חסר להם, ואולי גם כמה הזויים שירצו לחלק את העיר או לפתוח קולנוע בשבת אני ממש מבין את הגר''ח קנייבסקי שנמנע מלבקר בעיר המבורכת הזו. אלעד עיר של מופת ועכשיו כמה רחובות סגורים לתנועה ושצף של מבקרים ופוליטיקאים שבאים להצטלם ולנפח את רשימת הדיבורים והנאומים שלהם.
תל אביב מנותקת וחוגגת

אכשר דרא ולכל חרד לדבר הרבנים יש מכשיר כשר בכיסו לאחר שכל גדולי ישראל מחו ובכו על חורבן נפשות הכלי טרף ובנוסף לכלי קודש ישנם מאות אם לא אלפי קבוצות וואצאפ המביאים את דבר ההשקפה למהדרין, מבזים אנשים ששכלם מגיע לרמת התמודדות מוניציפאלית ונעשים ללעג וקלס ולסלבס חרדי בפרשתינו מאות קבוצות הוואצ אפ הדליפו ידיעות מרעישות, מי יודע כמה זה הזיק למאמצי כוחות הביטחון לסיים את הפרשיה במהירות, אבל הכישלון האמיתי שהידיעות עברו בלי קרדיט הוגן לקבוצה המדליפה וזה יקשה על החקירה שנפתחה מי ממנהלי איזה קבוצת וואצ אפ הדליף את החומר הרגיש שהתפרסם כאש בשדה קוצים, אבל למי אכפת יש לנו נשיא סחבק ונוחכות חזקה בתקשורת, מה חסר לנו אפשר לנוע בטרמפים בחופשיות ברחבי הארץ יש הרי מספיק אסירים ביטחוניים לשחרר... היידה ביבי יש לך עבודה, אפשר לחזור להזניח את המצב בארץ את תהליך השלום ואת איראן יש לך הארכת כהונה עד שהילדים יחזרו לחייק אמם.

תפסתי טרמפ תעדכן בוואצאפ

יעקב נפתלי בן רחל דבורה. גלעד מיכאל בן בת גלים. אייל בן איריס תשורה. הרבו בתפילה למענם כי ממש לא עוזר לנו שהמשטרה לא דיווחה בזמן, יש לנו משטרה איכותית שתופסת רוצחים פושעים פגע וברחים ועוד ואם רכבך נגנב שטויות כולה רכב, וגם אם גנבי הרכבים האלו יחטפו את הבן שלך עד שבע שמונה שעות הם יודיעו למי שצריך אז אל דאגה התגייסו לשורות המשטרה זה משטרה על הכיפאק המפכ''ל חוזר היום לארץ.

וגם העובדה שהצבא פרסם עשרות פעמים לא לתפוס טרמפים באזורי יו''ש, הנערים לא ממגזר מסוים בלבד יש אשכנזי, ספרדי ומורקאי. אז כמה תפילות מעומק הלב רק יועילו. אפשר להמשיך לתפוס טרמפים תכלית דרכו של בן ישיבה הוא שהוא יחזיק מהמרן האמיתי וישמיץ את השונא או המחבל או את האדמו"ר המתחרה אז יהודים יקרים עצרו לטרמפים לבחורי ישיבות שלא יבוא איזה גנב רכב ויורקן את כלא עופר,
מדינת תל אביב שבת לאלפי סטודנטים וסטודנטיות ע''פ משנת הרבי מליובביץ זצוק''ל

שתי מדינות לעם אחד-בתל אביב של מעלה בירת ישראל המשנית עסקים כרגיל. חגיגות ומסיבות רחוב כרגיל ביום שישי שלאחר הסרת צו איסור פרסום - דבר היעדרותם של שלושת הנערים, כוחות הביטחון זרמו לאיזורי החיפוש, בתי המדרשות מלאו מתפללים זועקים אל השם, באותו זמן מצעד הענווה חגגה באלפיה מאות הופעות וזמרים שונים כאילו שבמדינת ישראל השכנה לא מחו אלפים דמעות מעיניהם, כן תוכניות הריאלטי שידרו כהרגלם כשמונה הרייטינג במיטבו, אל תשאלו אותי למה אני כותב ע''כ עיריית בני ברק מפרסמת ע''ג שלטי החוצות שלה את דה ווייס, סוף העולם וכו' אז תלונות לאגף פרסום בעיירית בני ברק נו... בני ברק של שנות התשעים סנילית קצת לא קצה העולם.

סעודת השבת ערוכה אלפיים משתתפים

קול בודד שפוי בציבור שלנו רשמה לעצמה שלוחי חב''ד המסורים ידא אריכתא של תפארת ישראל הרבי זצוק''ל שמשנתו ותורתו חיה וקיימת שקיימו מתוך אהבת ישראל אמיתית לאלפי סטודנטים וסטודנטיות שבת כהלכתה בתל אביב אולי סאטמר ונטורי קרתא ילמדו מהם ויחד עם התפילות לשלום הנעדרים הציוניים יעסקו בפעולות קירוב ולא בריחוק....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה