יום חמישי, 19 ביוני 2014

הרב אריאל אטיאס הודיע לרבני מועצת חכמי התורה: אני פורש מהכנסת

פורש לעסקים פרטיים
יו"ר סיעת ש"ס, שהוביל ביחד עם דרעי וישי את המפלגה בבחירות האחרונות, הגיש את התפטרותו ליו"ר הכנסת לאחר שמונה שנים. דרעי: "אני לא רואה בזה כפרידה בכלל, אני רואה בזה כפסק זמן מהכנסת". את מקומו יתפוס הרב יואב בן צור, מנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני

יד ימין, דרעי: אריאל פורש לתקופה

לאחר שמונה שנים בכנסת הודיע היום הרב אריאל אטיאס יו''ר הסיעה הקדושה על החלטתו לפרוש מהחיים הפוליטיים. אטיאס הנהיג ביחד עם יו"ר ש"ס, אריה דרעי, וח"כ אלי ישי את המפלגה החרדית הספרדית בבחירות האחרונות לכנסת ומוקם במקום השלישי ברשימתה. אחר הצהריים הגיש הרב אטיאס את מכתב ההתפטרות ליו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין. הוא סיכם עם הרב דרעי כי יישאר חלק מההנהגה הבכירה של ש"ס, ובכוונתו ללכת לעסקים פרטיים עצמאיים.

"לאחר שנים רבות של פעילות אינטנסיבית, לילות כימים, לטובת הציבור ולאחר פטירתו של מרן הרב עובדיה יוסף הרגשתי צורך לקחת פסק זמן מחברותי בכנסת", אמר הח"כ.

בהודעה שפרסם אטיאס נכתב כי ההחלטה התקבלה לאחר מספר שיחות בנושא עם חברי מועצת החכמים ועם יו"ר התנועה בהן הבטיח שימשיך לעמוד לימינה של ש"ס ולהשתלב בפעילות ציבורית למענה גם בהיותו מחוץ למערכת הפוליטית. "במהלך תפקידיי, השתדלתי לפעול כמיטב יכולתי בנאמנות ובמקצועיות לטובת כלל אזרחי ישראל ולמלא את השליחות שהוטלה עליי", מסר אטיאס.

בשיחה עם רדיו "קול ברמה", אמר יו"ר המפלגה דרעי: "אני לא רואה בזה כפרידה בכלל, אני רואה בזה כפסק זמן מהכנסת. הוא ימשיך לעבוד בתנועה, הוא ימשיך לעבוד בכל מטלה שנטיל עליו וזה יהיה פסק זמן. בן אדם מרגיש שהוא צריך פסק זמן אז אנחנו נרוויח שני דברים, נרוויח חבר כנסת מוכשר כמו יואב בן צור שיתחיל לעבוד ונרוויח את אריאל עם כל הניסיון שלו במטלות שנטיל עליו מבחוץ".
מכתב הפרישה
אטיאס, בן 43, מכהן בכנסת מאז שנת 2006 ושימש במרוצת השנים בתפקידי שר במשרד התקשורת, בממשלתו של אהוד אולמרט, ובמשרד השיכון והבינוי, בממשלתו השנייה של בנימין נתניהו. בכנסת הנוכחית שימש אטיאס יושב ראש סיעת המפלגה. בעבר הוא היה חבר בוועדת הכלכלה, בוועדה להצעת החוק בעניין השוויון בנטל, ובוועדה למעקב אחר יישום הוראות בחוק שירות ביטחון וחוק שירות לאומי אזרחי.

את מקומו של אטיאס בכנסת צפוי לתפוס הרב יואב בן צור שמוקם במקום ה-12 ברשימת המפלגה בבחירות האחרונות לכנסת. בן צור משמש כיום מנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני של ש"ס. מעט לאחר השעה 17:00 ניגש אטיאס ליו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין והגיש לו את מכתב ההתפטרות שתכנס לתוקף ביום ראשון הקרוב.

יצוין, כי בחודשים האחרונים אטיאס אישר את רצונו לפרוש מהכנסת, אך עד אתמול הכחיש את הדיווחים כי הפרישה צפויה להיות ממש בתקופה הקרובה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה