יום שני, 9 ביוני 2014

מהמייל: הגר"ד לנדא: "לא יכול להיות שיפריעו לגראי"ל להנהיג את הדור". ותגובת בני התורה.

ראש הישיבה מרן הגראי"ל שטינמן שליט"א: הורה על פירוק ישיבת חדרה
ראש ישיבת סלבודקא הגר"ד לנדאו התבטא באופן חריג: "כל מה שנעשה בישיבת חדרה - נעשה בידיעתו ועל פי הוראותיו של מרן הגראי"ל".

את הדברים אמר ראש הישיבה לגרי"י קלמנוביץ', שעלה לביתו בכדי לשוחח עמו על ההתנהלות בנושא ישיבת חדרה.

כזכור, הגר"י קלמנוביץ' התנגד לפילוג בישיבה ואף הגיע אליה לאחר הפילוג בכדי למסור בה שיחה. לעומת זאת, ראש ישיבת סלבודקא התנגד לכל מעורבות בנעשה בישיבה, והשניים נפגשו על מנת לשוחח על הנעשה בה.

הגר"ד לנדאו סיפר כי שמע מהגרמ"ה הירש, כי כל הנעשה בישיבה וההחלטה להתפלג ממנה ולהקים ישיבה נוספת היא על פי דעתו של הגראי"ל, ומשכך אין כל סיבה וצורך להתערב ולנסות למנוע את הפילוג.

"הגראי"ל נושא על כתפיו את משא הדור", אמר הגר"ד, "וכל הקשיים והבעיות שנוצרות מגיעות לפתחו, ולכן גם ההחלטה כיצד לנהוג בישיבה התקבלה על דעתו ועל פי הוראותיו".

"זו סייעתא דשמיא גדולה שהגראי"ל הסכים לקחת על כתפיו את משא הדור, ולא יכול להיות שיפריעו לו להנהיג". סיים הגר"ד את דבריו והוסיף שמטרתם של הנלחמים כנגד הפילוג היא לבזות את הגראי"ל.
מקור

תגובת צד בני התורה:

המבזים הגדולים ביותר את מרן שליט"א הם .....

האנשים הקרובים אליו !

כך אצל הגראי"ל
כך אצל הגר"ש
כך אצל הגר"ח

הם משקרים אותו ומוכרים לו בלופים

אח"כ הם דואגים לפרסם שזו דעתו ...

אלו שעשו את הפילוג בישיבת חדרה גרמו לכך שרוב תלמידי הישיבה לא נשמעו להגראי"ל !
ולכן הם הם אלו שביזו את הגראי"ל שליט"א

ועכשיו הם טוענים את הטענה העלובה הזאת ....

"זו סייעתא דשמיא גדולה שהגראי"ל הסכים לקחת על כתפיו את משא הדור, ולא יכול להיות שיפריעו לו להנהיג". סיים הגר"ד את דבריו והוסיף שמטרתם של הנלחמים כנגד הפילוג היא לבזות את הגראי"ל. "

שטויות במיץ !!!

אנשים שנלחמים בפילוג בחדרה, עושים זאת רק כדי לשמור על כבוד התורה וראשי הישיבה. שאינם משתחווים לנכדים ולמקורבים המושחתים !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה