יום חמישי, 5 ביוני 2014

הסוטה הגדול חיים שאולזון המסכן, במצוקה!

מאת : ירושלמי מייבין

ששאולזון במצוקה לאחר שבעלזא וויזניץ גילו את השיטה להפיל את הסוטה.

הוא במצוקה, וחושב שאם יעשה אותנו "אויבער חכמים" נירתע, ואם הוא יבטיח שגדולים מאיתנו ניסו ולא הצליחו, נעזוב אותו לנפשו, הרי שהוא טועה, ובגדול.

לאחר שהבין שקוראיו כבר לא מאמינים למה שהוא כותב לאחר כמה תרגילים שעשו עליו, מה שנותר לו זה להבטיח שלאחר החג הוא יביא עוד ועוד חשיפות, בכדי לנסות להציל את כבודו האבוד ...

הנה מה שהסוטה הגדול שאולזון כותב בערב חג, מי שקצת מבין רואה את המצוקה הגדולה שלו בין המילים:

כבר כתבתי הרבה פעמים שיומיים חג זה החג הגדול שלי, יומיים חופש איפה יש את זה, וכשזה מגיע אני האדם הכי מאושר, מנוחה של יומיים עבורי היא המתנה הכי טובה, ואשתדל אי"ה לצבור ביומיים האלו כוחות לקיץ חם ותוסס שממתין לנו, מפני שאין לי כל כוונה להכנע לטרור מכל סוג, אני בנוי מתוצרת שיכול הכל לספוג, יש לי הרבה סבלנות, ואחכה למי שצריך בסיבוב

שיהיה ברור, יש לי מטרה בבלוג הזה ואעשה את המקסימום האפשרי להצליח. כבר היום אני יכול לחתום עם שתי ידיים כי הצלחתי מעל ומעבר למה שחלמתי, עשיתי סדר בכמה תחומים חשובים, ומקוה כי במשך הזמן בכל מקום יבינו כי תקופת ההשתלטות של יחידים על הציבור ולעשות מה שבא להם הסתיימה, נכה באותם יחידים שיורדים לחיי אנשים, מפני שאין מי שיגן עליהם. החברה החרדית בנויה מהשתלטותם של בודדים ובדרך פסיכולוגית מפחידים, ישנם מי שמשתמשים באלימות, וישנם מי שמפחידים מאיימים ולא חוששים שיידעו ממעשיהם. תקופה זו הסתיימה, היום הכל יוצא לרחוב, ומי שלא רוצה שיידעו שלא יעשה זאת יותר

כל פעולה לגיטימית טובה וברוכה, איני מתערב בעניינו של אף אחד, שכל אחד ינהל את עניינו בסגנונו ובדרכו, אבל כשמי ישתלט על ציבור שייאלץ לפחד מהשלטת טרור של הפחדה או סילוק ילדיו מן המוסדות או בכל דרך אחרת, אנחנו כאן להגן עליו

נלחם בכל הכח בסחיטת הכספים מן הציבור, לא מספיק שמחייבים מידי חודש לתת סכומים גדולים רוצים כל הזמן עוד ועוד. גם אם נכון שישנן מוסדות שזקוקות לכסף אבל יש גבול כמה מותר להוציא מאנשים. אסור לאפשר מצב שמי שמבקש להכנס לאדמו"ר ייאלץ לשלם הרבה כסף אחרת לא יוכל להכנס, ועל כולם אסור לאפשר מצב שבונים קריות חרדיות ומי שעומדים בראש סוחטים את הקונים, ומשלשלים לכיסיהם סכומים אדירים. במקום לסייע ושיעלה בסופו של דבר פחות משלמים הרבה אלפים מפני שזה הולך לכיסים פרטיים, וגם לזה צריך לעשות סוף

וכמה מילים לאלו אשר חושבים שהם אויבער'חכם'ס יפעילו עלי לחץ פסיכולוגי, אז נספר לכם שכבר עשו זאת עשרות שנים ואני ערוך לכל מצב, מצידי שתכתבו בכותרת העיתונים שלכם שבעלתי אשת איש בקודש הקדשים ביום הכיפורים שחל בשבת, ואמשיך לחייך זה יעשה לי רק טוב

כבר כתבתי בעבר אני חי עם השיטה של קלל אותי אבל רק תזכיר את השם שלי נכון, מפני שרק זו חזקה נגד כל מפלצת יחצני"ת ואחרות שחושבות שככל שיכתבו עלי יותר ישיגו משהו, אז הנה שנים כותבים עלי ובצורה הכי גרועה אין איסור בתורה שלא כתבו עלי שעברתי ואין דבר הכי גרוע בעולם שלא כתבו עלי שעשיתי, וב"ה אני חי וקיים ועם הרבה כח ומרץ להמשיך ולעבוד ולשרת את הציבור בגדול - עושים לי את זה כבר 36 שנה ורגיל לזה

לא יעזור לכם שום דבר, אני עושה איתכם כאן עיסקה, אתם תכתבו ותספרו עלי כמה שבא לכם תמציאו סיפורים כמה שיותר ואני אכתוב את מה שצריך להכתב, ונראה בסופו של דבר מי ינצח. עברתי חזקים מכם והכרעתי אותם, וכך יהיה גם בסיבוב הזה, היחצני"ם למיניהם החושבים שהם גיבורים, תלמדו בסופו של דבר שאין מה שישבור אמונה עמוקה ודבקות במשימה, במלחמה כל צד חוטף גם מי שמנצח, אבל צוחק מי שצוחק אחרון

חיים שאולזון
הסוטה בזמנים טובים יותר!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה