יום שלישי, 10 ביוני 2014

הגיגים: לא טוב היות האדם לבדו קרנבל חתונות

אז כך זה התחיל אדם הראשון נשבר לו מכל החיות ביקש אשה וקיבל את חוה שהציעה לו תפוח מאז אנחנו עובדים וגם בסוף נפרדים מעולם שכולו.. לעולם שכולו טוב אז מה בער לו להתחתן אוקיי אם בחתונות עסקינן עונת החתונות אז למה לא לשכח את הצ'ק בבית ופשוט לאחל מזל טוב ולא להיסחב עם כל המשפחה בפקקים האיומים באוטובוסים בעמידה מה רע בפשוט לאחל מזל טוב בביה"כ כי שכחתי את תאריך החתונה אז זו שוב המחוייבות של מה תגיד החמות של החמות של החמות.

מענין לענין בחתונת דרעי הופיעה כל הגוורדיה החרדית דייקא לא כי הוא עמוק באופזיציה ואת מי בדיוק הוא יזמין לחתונתו אז פשוט זה הזמן להראות שאף אחד לא ויתר על החתונה המתוקשרת היטיב ובא לגמול לו על חזרתו לשנות קידמון.

קולללו.....ולאב הכלה מזל טוב

כל זה לא מנע משרת ה.... ציפי לבני לחתן בין שני אותו המין ולשמש כרבנית או אולי כנזירה והנה התמיל ממליאת הכנסת היום:
ניסים זאב (ש״ס): גברתי היושבת-בראש, כנסת נכבדה. קודם כל אני רוצה לאחל מזל טוב לשרה ציפי לבני שסוף סוף ערכה נישואין, בשבוע שעבר, לזוגות חד מיניים.

שרת המשפטים ציפי לבני: המזל טוב מגיע לזוג.

נסים זאב (ש"ס): לא, את קיבלת תפקיד חדש כרבנית של ממשלת ישראל. אני אומר לך דב ליפמן, טול קורה מבין עיניך..

שרת המשפטים ציפי לבני: ניסים, אולי פשוט תאחל מזל טוב לזוג הצעיר.

נסים זאב (ש"ס): לא, לא. אני מאחל לך מזל טוב. סוף-סוף רואים איזו "רבעצען", ממשלה כאשר דב ליפמן מדבר איתנו על ערכים, על מוסר. איבכי על הממשלה הזאת. איזה ערכים נשאר ממנה? איזה ערכים? הכול שחיתות. כי מלאה הארץ חמס וזימה...
הפיגוע הנוראי במומבאי הי"ד

הרנטגן לא זה שמחכים לו בתור בקופת חולים חיתן באולמי אבניו יותר מ-3,500 אורחים הגיעו לאירוע אנשי עסקים, אוליגרכים, רבנים, שרים וחברי כנסת. אחד הבולטים שבהם היה לא אחר מהמועמד לנשיאות, חבר הכנסת מאיר שטרית שהגיע לקבל את ברכתו של הרב לקראת ההצבעה שתיערך היום בכנסת. שטרית לא היה המועמד היחיד לנשיאות שהוזמן לחתונה - אך היה היחיד שהגיע. בין המוזמנים שאישרו את הגעתם , לפי מקורביו של הרב, היו גם ח"כ ראובן ריבלין ודליה איציק. בנוסף, בן בנימין אליעזר, עד לימים האחרונים מועמד מוביל לנשיאות וכיום תחת חקירת המשטרה, בחר שלא לבוא. לבד משטרית, בין אורחי החתונה נכחו פוליטיקאים נוספים, בהם השרים ישראל כץ וגלעד ארדן, אוקיי אז לפעם הבאה בקואליציה בעז"ה אריה תעתיק את הרשימה.

הכנות אחרונות לחתונות צאנז ובעלזא הסדר לפי א"ב כל הכבוד למארגנים שחוסכים בתקציבים ומחפשים לכמה שפחות ביטול תורה אצל פרחי הצאן צורבא מרבנן שיעלו מעלה מעלה בעסק התורה.

קדושי מומבאי יורדים מהיכלות העליונים להשתתף בשמחת נישואי צאצא הטבח הנוראי בנש"ק ונכד לאדמו"ר מתולדות אברהם יצחק הלוואי ויוחלפו דמעות ישראל בדמעות שמחה אז כן חתונה זה משמח אז לכל הזוגות שנישאים המון מזל טוב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה