יום ראשון, 1 ביוני 2014

מהמייל: אנשי ש"ס נגד בחדרי חרדים

הרב אריה דרעי והרב אלי ישי

אתר המכנה עצמו בחדרי "חרדים" בבעלותו של מאיר גל מביא איתו גל של חילוניות מובהקת ומנסה לשטוף את דעת הציבור החרדי.

אמש נתפרסמו דברים חמורים מאוד אשר נעשו ע"י ח"כ חרדי אשר הדליף מידע פנימי לתקשורת החילונית ולא בשביל קידום האינטרסים של המפלגה ואף לא בשביל קידומו האישי אלא רק כדי לנקום או לכהפ"ח לנסות לנקום באחד מ"חבריו" לסיעה שאף הוא היו"ר שלה.

ידיעה זו נחשפה ברשת החברתית ובאתרי האינטרנט רבים מן האנשים שראו בכך החותמת הברורה למה שחשבו עד כה בנושא הסכסוך הפנימי בש"ס. היו כאלה שידיעה זו היתה בהירות נוספת על צורת התנהלותו של אותו ח"כ סורר אשר אינו מוכן לוותר על כבוד העבר שאגב קיבלו במתנה.

אין ספק שהשימוש בתקשורת חילונית כדי ללכלך איש ציבור חרדי זהו מעשה חסר תקדים בציבוריות החרדית ובעוד שהתגובה לא נשמעת מהצד השני.

אם אין תגובה כנראה שהמעשה נעשה ועל מעשה זה נדרשת התנצלות אך הח"כ הנ"ל וצוות מרעיו לא בוחלים בשום אמצעי בכדי להכפיש ולנסות איך שהוא להציג מצג שווא של הכבשה השחורה. הנרדפת. המסכנה. הצורחת " אכלו לי – שתו לי " אך הפעם משחק הנרדפות וההתמסכנות לא היה עוזר כי הגם שיש טמטום בציבור הוא אינו מעוור. גם מטומטם גדול מבין שאיש ציבור שמכפיש את חבירו לסיעה בתקשורת החילונית הוא הכל – כן. אבל – נרדף -הוא לא!

לכן אנשיו פעלו ככל האנשים אשר מוצאים מקום נרחב להוציא את כל יצרי הנקמה האפלים שלהם מעל דפי האתר שכמובן שומר על טובות הנאה מכל כתבה המשמיצה ומכפישה.

אמש נתפרסמה כתבה שלמה אשר נלקחה ללא שום קשר אקטואלי מספר שהוציא עיתונאי חילוני נגד אותו ח"כ חרדי המאשימים אותו בגניבה ובעבירה הכי חמורה בתולדות המדינה ומנסים איך שהוא בכ"ז להשחיר את פניו ע"י סיפור הקיים בארכיון וכבר הכריעו בו גדולי עולם שאינו נכון וממש כאחרוני הלבלרים החילוניים ואף גרוע מהם שהרי כאן מלחמה על תפקיד חדש אלא הכפשה לשם הכפשה. שנאה לשם שנאה.

ואף הוסיפו שם שהתנהג בצורה גסה בבחירות באלעד בו בזמן שהשקרים בשם רבנים והשימוש בדעתם ואף נגד דעתם כמו נגד דעת מרן זצוק"ל עשה אותו ראש עיר ולא הח"כ המדובר.

שלא לדבר על הויתור שויתר אותו ח"כ על תביעת בג"ץ לגבי הבחירות באלעד שכמובן נעשו ע"י אותה מפלגה שזייפה קולות בבית שמש והביאה עלינו בחירות חוזרות עם כל הסכנה הכרוכה בזה.

בזמנו היה לחץ אדיר על יו"ר הסיעה להגיש תביעה אך סירב מפני חילול ה' שבדבר.

אך אתר זה אינו מתחשב ברגישויות הציבור החרדי ואף פוגע בהם בכל כוחו.
מבלי להתעסק בשיטתיות והמגמתיות הבולטת בכל כתבה. לאורך כל הדרך מיום הקמת האתר או למטרה שלשמו הוקם.

אני מניח שהיו שנכנסו לאתר וראו כתבה על סיפור ישן שאירע לפני 15 שנה וחשבו אולי האתר הגיע לשלב שהוא ממחזר כתבות לפי סדר או משל היינו באמצע סיפור של כניסה לכלא.

אך לא היא ולא היא פשוט יצרים אפלים. אתר של נקמה. שנאה. טינה. ותו לא.

לשליחת חומר במייל: a1800181818@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה