יום רביעי, 11 במרץ 2015

ככה מגדילים בחזו"א 5 את לפיד

ישראל גרין 

הפגנה, מילה שמורכבת מחמש מילים ואלף פירושים מילה שמסבירה את זכותו של מיעוט או רוב להביע את מחאתו מהתנהלות כלשהי של קבוצה אחרת מילה שמלחיצה ממשלות ונשיאים ראשי ממשלות ורבנים,
בשנה האחרונה החליטו קבוצת אנשים כי הפגנה זה מילת גנאי איזה מילת גנאי? אפיקורסות בהתגלמותה! חילול השם גמור! ועוד עשרות גינויים מכינויים שונים ובינינו משהו חלחל לכו תדעו אולי באמת יש בעיה בלעמוד ביחד ולהפריע?
אבל משהו מוזר מאוד קורה היום כל מיני אנשים שבכו וצעקו על "החילול השם" הנורא על האפיקורסות הנוראה על המרידה החמורה אותם אנשים! כן אותם אנשים היום יעמדו ברחובה של עיר ויפגינו ועל מה?על מה אתם חושבים שיפגינו? על גזירות? משהו? להקהל ולעמוד על נפשם? לא! על הצורך להצביע למפלגה מסויימת חרדית ולא למפלגה אחרת חרדית לא פחות ובעצם אפי' יותר, הזוי לא?
אבל מה שמכניס לי רעדה בכל גופי יותר מהכל זה מה יהיה? יאיר לפיד יגדל! הרי כל כח שאנחנו מראים גורם לעוד שתי מנדטים ללפיד! וכזאת עצרת? יכולה לגרום לו להיות נשיא ארה"ב
אבל בכל זאת לימוד זכות אחד יש עליהם אולי החשבון שלהם הוא שהרי אנשים לא יבואו וממילא גם אם הם יגידו שהיה מיליארד וחצי איש עם שתי כפות גדושות חכם ארזים הציבור החילוני לא יקנה את זה, מסוכן לא? זה לשחק באש ממש!
אבל בינינו מה לא עושים בשביל המשיח או יותר נכון נגד אלה שמושכים בזנב חמורו…
אז צריך להגיד את זה בקול הפגנה לא חשוב על מה רוצים את המלך ובועטים במדינה, (ח"ו במדינה הכוונה לציבור כמובן)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה