יום שלישי, 17 ביוני 2014

דברי ראש הממשלה בנימין נתניהו בהתייעצות ביטחונית אמש בפיקוד המרכז:

ראש הממשלה ניסיון עתיר בשחרור חטופים

"אנחנו נמצאים כאן בעיצומו של מבצע מורכב, אנחנו צריכים להיות ערוכים לאפשרות שזה ייקח זמן. מדובר באירוע חמור, ויהיו לו השלכות חמורות. אנחנו פועלים יחד באופן שקול, אחראי ונחוש מאוד.

כרגע אנחנו מתמקדים במשימה אחת - בהשבת הנערים, נערינו שנחטפו. אנחנו גם פועלים נגד החמאס. עצרנו יותר מ-100 פעילי חמאס, אנחנו מבצעים גם פעולות נוספות ולא ארחיב עליהן את הדיבור.

בימים האחרונים אנחנו רואים גם ניסיון לפתוח זירה נוספת ברצועת עזה. הגבנו לירי הזה בעוצמה, במקרה הצורך אנחנו נגיב בעוצמה יותר גדולה. אני מבטיח שמי שינסה לפגוע באזרחי ישראל - ייפגע.

צה"ל, אנשי השב"כ והשוטרים עושים עבודה טובה מאוד בשטח, ועל כך תודתי ותודתם של כל אזרחי ישראל.

אני מבקש לפנות למשפחות היקרות הנפלאות של גיל-עד, נפתלי ואייל. שוחחתי עם אנשים שביקרו אתכם, ואני התרשמתי גם מהשיחות עמכם, מהכוחות שלכם ברגעי הייסורים הללו. אני וכל אזרחי ישראל מחזקים אתכם בימים אלה. אנחנו עושים את כל המאמצים להחזיר את הבנים הביתה.

ולסיום, אני רוצה לומר משהו לקהילה הבינלאומית: אני שוחחתי עכשיו עם מזכיר המדינה קרי. אמרתי לו שהערכתי את האמירה התקיפה והחשובה שהוא אמר, גם בגנות המעשה הנפשע וגם בזכותה של ישראל להגן על עצמה. שמעתי גם גורמים אחרים שאמרו דברים אתמול, וזה חשוב.

אבל, אני מצפה מכל הגורמים האחראים בקהילה הבינ"ל - חלק מהם ממהרים לגנות אותנו על כל בנייה במקום הזה או בסגירת מרפסת בגילה - אני מצפה מהם שיגנו באופן תקיף ונחרץ את המעשה הנפשע והמתועב הזה של חטיפת נערים. מי שמתנגד לטרור, צריך לגנות את הטרור בכל מקום שהוא מתבצע. אני מצפה להצטרפות של מדינות אחרות לגינויים אלה ולתמיכה במעשי ההגנה העצמית הלגיטימיים וההכרחיים של מדינת ישראל."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה