יום ראשון, 8 ביוני 2014

הגיגים: נשיא בעמך לא תאור

העיסוק האינטסיבי בציבור החרדי, מיהו אשר יחבוש את עניבת הנשיאות איך בדיוק זה אמור לעניין אותנו ומה זה יוסיף לנו אך אמונים אנו אחר גדולי ישראל אשר ימיניהם הנם בעלי שיפשוף פוליטי ובדרכם לשכנע את דעת התורה איככה יוחזר הנקמה בדיוק באלו שפגעו בנו אם זה ריבלין אשר לו רק עבר מועט של פגיעה בנו ובקצבת ילדינו או בכלל התמיכה בו היא שתוליך שלל את שרה נתניהו א"ח אשר גזרה עלינו את גזירות השלטון הנוכחי כי איננה אוהבת את בנט ממימי שירותו במשרד ראש הממשלה.או בכלל אמונים אנו אחר גזירת האופזיציה ודליה איציק תשרת ותייצג אותנו בגאווה או בכלל אותו שכטמן שמיום שהצמידו מיקרופון לשפתיו לא חדל מלגלות את אפריקה שהבעיה היא בנו.

נשיאים ורוח

או אולי לשיטת פורוש שערק לחו"ל ועזב את משמרתו בשליחותא דרבנן ונוקט שיטת סאטמר נגד השלטון המעיק על כתפי האמונה הטהורה ראוי לציין את ליצמן שלא שינה עמדתו כלל ואך אקט חברי והכרת הטוב מניעו או רק העיקר שהנשיא אשכנזי טהור.

מאן מלכי רבנן מלכיות קמו ונפלו אך נצח ישראל לא, המלוכה והממשלה הרביסטוועס וחצרות העסקנים שעוברים מדור לדור מאב לבנו כבמלכות עתיקות עם עבר עתיק אך מה מאד לפלא הוא סכומי העתק המתבזבזים בהאדרת ממלכות כשאברכים שעמלים בתורה חיים מקצבת מיחזור פחיות, בתואנות של ובחרת בחיים שבחרו בחיי סיגופים הם בחרו בכך ולכן מיליונים נתרמים ומתבזבזים בכמה ימי האדרת הממלכות בפאר והדר כראוי וכיאות.

חתונה היא זמן שמחה אך לא כשהיא מעורבבת ברגשות קשים תבוא כלה במקום אחותה האסון הנורא בפטירת נכדת האדמו"רים מויזניץ וויזניץ מאנסי כאשר השבוע הם מקימים ביתם מחדש ברכותינו שלא ידעו עוד צער וישכך כאבכם.
מנעי קולך מבכי ושבו בנים
מה מנע מאחד מגדולי הדור להיות יובל בציון אמו?

העיקר שבתי כנסיות ומדרשות פורצות את גבולות הקדושה ואישה איש או שניהם בגוף אחד זמר מוערצת הפיקה קליפ מרשים בביה"כ המרכזי בתל אביב לא פלא שביבי לא טרח לגנות שריפת 2 בתי המדרשות אלא באוזני העיתונות החרדית או אולי כי מתנהלת מערכה רצינית בין העיתונים מי ייצג אותו או כפי שכתב אחד הפרשנים שביבי מנסה להתקרב לציבור שלנו (מחמם את הלב) לכן לא גינה את השרפות במחאה על הקליפ השחצני.

המועמדת לנשיאות דורנר: אדאג לציבור החרדי, אלחם על הזכויות שלו, סבי היה רב באיסטנבול אני מכבדת את ההלכה, נלחמתי כשופטת למען הציבור החרדי ב-2003 מול הגזירות הכלכליות של נתניהו ולפיד האבא. למה בדיוק תדאגי מה ההשפעה של נשיאות המדינה?..

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה