יום רביעי, 11 ביוני 2014

הגיגים:חגיגות התשעים או הכבישים או ההורים או הנשיאים????

נמאס לשמוע מתאונות נמאס לשאול בן כמה האברך הצעיר שנפטר נמאס לשאול כמה ילדים היה לו קבוצת אברכים שחזרה לפנות בוקר מהחתונה בבעלזא אחרי ששמחו בשמחת רבם התענגו על בדחנות הגראמער בנסיעתם הביתה אחרי לילה עמוס ברוחניות ושמחה קיפחו את חיי אחד האברכים החשובים אברך צעיר ונמרץ שהיום הפך לז"ל אב למספר ילדים קטנים ומהיום יתומים נעבעך ועוד מספר פצועים.

תאונות מחרידות רק הרוגים ופצועים. למה?????????????

אי אפשר בשעה קשה כזו לומר מוסר אבל אפשר לומר בשביל הפעם הבאה שלא יקרה ויאמר לצרותנו די לפני כשנה ומחצה אחרי חתונה בבית דז'יקוב ויזניץ בדרך חזור מהחתונה נגדעה במחי ברקס חייהם של אב למשפחה וכמה נפצעו ל''ע את חיי האבות שנפטרו היום ואז אי אפשר להחזיר אבל אליך בחור אברך אבא אמא נהג או נהגת למה לנהוג אחרי לילה שלם אי אפשר לחכות לבוקר ואם תסבור שאינך עייף הרי תתזדרזו בדרככם ותנהגו כמו מטורפים זה לא חכמה גדולה לקרא תיגר על המלאך המשחית שמניף חרבו בכבישים.

גבר אשכנזי נאה וראש עיר של כולם

הורים מטומטממים או סתם כאובים? זוג הורים התנגד בתוקף לאשר לרופאים להעניק טיפול לבנם שעפ''י חוקי הרפואה זקוק הילד לטיפול זה בשביל להוציא את המחלה ששכנה בקרבו משום שהרב שלהם ד''ר באבא או סתם סנדלר קדוש הורה להם כך משום שה''נער לא זקוק יותר לטיפול" הוא בריא אוקיי ידוע שיש רבנים שמרפאים בכח תורתם אך רבנים שמשנים את חוקי הרפואה בכח אין סכל אין דאגה זה חידוש. למזל הילד בימה''ש הכריח את הרופאים לתת את הטיפול הנדרש והורה שאם יתנגדו ההורים שמשטרת ישראל תאכוף זאת שופט יקר הייתי ממליץ לך לאשפז את האב או הרב.

ואם בכפייה עסקינן ביבי נתניהו אמר "נמצא רופאים שיאכילו את האסירים בכפייה" בגלל שביתת רעב של האסירים הביטחוניים. אז ביבי לא היית אומר להכריח אנשים לאכול אחרי הארוחה שאכלת היום עם הנשיא החדש שנבחר אמש ארוחה בכפייה היא לא מהחביבות עליך ועל שרה או שכן....

אל תכריח אותי לאכול.... תגמור הכל מהצלחת....
חגיות ה.....90 בני ברק חוגגת 'מזל טוב' קודם כל סיבה לחגיגה תשעים שנה ועדיין יש מרצפות שלמות בחלק מהרחובות אבל איך אפשר לחגוג כשיש מישהו עצוב בבית. ח''כ מוזס: לא אשתתף באירוע שהחרימה מהפרסומים את חסידות ויזניץ שהיא הגדולה ביותר בבני ברק אוקיי...סיבה טובה.  משה גפני היה צריך לנאום אך לא הופיע כי לא העריכו מספיק את עבודתם המונציפלית של חברי דגל הגאווה סליחה התורה. גם ספרדים נזעמים מחו שלא הזמינו את הרב שלמה קורח רב העיר הספרדי וגם מאנשי החסד לא צויין שום ארגון ספרדי כשהעיר משופעת בה. וכובד לנאום רק ספרדי אחד בכל הטקס שנמשך שעות. לדעתי ניצחון לספרדים. הטיעון היחידי הנורמלי.

סיבה לחגוג בני ברק יפה מתמיד

אז חנוך העניך זייברט אתה כולך התנדבת לשרת את הציבור וכמדומני את כל הציבור מה הטמטום שלך להפוך אירוע של גאוות עיר מופלאה למקום של ריב וקיפוח לא יכלת לעיין בתוכניה לפני שהיא הודפסה ולדאוג לכבד את כולם פשוט כי לכבד זה גם סוג של שירות לתושב. ואליכם אנשי הציבור ההזויים לא העריכו מספיק...החרימו אותנו... לא נתנו לנאום... צודקים אבל זה היה אירוע של זייברט הוא עכשיו הבוס שכחתם תחכו בסבלנות לתורכם וכשזה יגיע תראו לא להיות זייברטים ולכבד את כולם.   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה