יום שני, 23 ביוני 2014

הרבי מויז'ניץ להוריו של אייל יפרח: "תפקידכם להתחזק באמונה תמימה"

אוריה ואיריס יפרח, הוריו של הנער החטוף אייל יפרח, נכנסו למעונו של האדמו"ר מויז'ניץ, להתברך ולהתחזק. הרבי עודדם והדגיש כי עליהם "להתחזק באמונה תמימה" (חסידים)

ישראל כהן


כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ (צילום: מגזין "די וואך")

סבב הביקורים אצל גדולי ישראל נמשך: אמש (ראשון) הגיעו אוריה ואיריס יפרח, הורי הנער החטוף אייל יפרח, תושבי אלעד, אל מעונו של כ"ק האדמו"ר מויז'ניץ בכדי להתברך ממנו.

השניים שהגיעו כשהם מלווים בחבר מועצת עיריית אלעד פנחס גרוס שהו בחדרו של הרבי למעלה מ-20 דקות במהלכם אמר להם דברי חיזוק ואמונה.

בתחילת השיחה התעניין האדמו"ר היכן למד הנער בכל שנותיו וכן שמע פרטים על אירוע החטיפה. בהמשך שוחח האדמו"ר באריכות על החובה להתחזק באמונה בכל מצב ובכל צרה.

"שוחחתי על זה בשבת", סיפר האדמו"ר להורים המודאגים, "וביקשתי מכל קהל החסידים להתפלל על בנכם ועל חבריו שיזרו לביתם בשלום כשהם בריאים ושלמים".

"התפקיד שלכם בעת הזאת להתחזק באמונה תמימה וכן לחזק אחרים במסר של עוצמה פנימית וביטחון בקדוש ברוך הוא, זה מה שיכול לסייע לזכותם של החטופים", אמר האדמו"ר.

צפו באייל יפרח מנגן ושר "ביקשתי ולא מצאתיו"

הרבי הוסיף ודיבר על הצורך באחדות, "להיות כאיש אחד בלב אחד ללא מחיצות, לדאוג לכל יהודי באשר הוא ולכן מדין ערבות על כלל ישראל יש להתפלל ולהתחנן בפני בורא עולם שיחזירם לביתם בשלום".

במהלך השיחה שאלה האם איריס במה עליהם להתחזק בעיקר, והרבי ענה: "אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמיים", כשהוא מדגיש שוב: "עליכם להתחזק באמונה וביטחון שהכל מאתו יתברך ורק הוא יכול לעזור, כי הכל תלוי בו ולבקש מכל עם ישראל שייקחו על עצמם מסר של חיזוק וקבלות טובות למען הנערים כשהדבר יוביל להתחזקות בתורה ויראת שמיים - רק זה מה שיכול לעזור", סיים האדמו"ר את שיחת העידוד להורים הנרגשים שיצאו מחוזקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה