יום שני, 2 ביוני 2014

חדשות טובות על חיים כהן

הרב חיים כהן עם הנשיא פרס, רוצה להחליפו ברבלין
בשבוע האחרון זכינו שהפציע שמשו ואורו לכמה רגעים של יועץ הצללים חיים כהן, שהוכיח את נבחרי הציבור החרדי על שיטת פעילותם ברדיפות הדת ואל מול ראשי השלטון, "בואו ותלמדו מההצלחות שלי הבנויות כולן על טקטיקה של מסחר" ותיבל כמובן בכל מהלך דבריו אמרות מאלפות ממרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל. לקראת סוף המאמר/הראיון לא הצליח היועץ להתאפק ורמז שכוונתו לח"כ הרב משה גפני. שלא מפנים שריבלין נשיא המדינה וברקת ראש עיריית ירושלים ובמקום לזעוק ולמחות על תמיכתם ומעשיהם כנגד עולם התורה חייבים לסחור איתם. ושוב. הכל עיונים במשנתו של מרן הרב אלישיב זצ"ל.

ושוב, הנה לנו דוגמא כביכול לאדם 'ניטרלי' שכל כולו דאגה לאינטרסים של היהדות החרדית הנוזף בשלוחי דרבנן על התנהלותם המזיקה לציבור החרדי.

ובכן. גילוי נאות.
· חיים כהן היה החרדי היחיד שחילל שם שמים בגלוי וסייע וייעץ לניר ברקת במערכת הבחירות כנגד כל גדולי ישראל [גם הרבנים/אדמורי"ם שלא תמכו בליאון אף אחד מהם לא תמך בניר ברקת].

· חיים כהן משמש כיום יועץ צמוד לברקת [בצנעה כמובן, כיאה לאיש הצללים] יושב בלשכת ברקת כל יום.

· חיים כהן עובד כיום בשכר להריץ את ריבלין לנשיאות המדינה.

· לחיים כהן יש משרד לקידום פרויקטים מול עיריית ירושלים, שותף עסקי בחלק מהפרויקטים עם היועץ ה[חרדי] קרויזר [רמז: מוזיאון כביכול בשנלר, לא ניתן להרחיב בזה מחמת חשש מסירה, תהיה כאן חקירת משטרה במוקדם או במאוחר, ואל תגידו שלא הזהרנו מראש].

· חיים כהן מסוכסך עם הנהגת דגל התורה כבר הרבה שנים, הערוגה לה הוא חב את גידולו, לא מדבר עם ח"כ הרב גפני, ועסוק באובססיביות בהדלפות עיתונאיות נגדם. ובכלל מי שמכיר פעילות של חיים כהן למען הציבור או אי מי מהציבור החרדי מוזמן ליידע אותנו. ככל הידוע לנו הנ"ל עוסק אך ורק בתככים דילים והדלפות לעיתונאים כנגד יריביו [תשאלו את יעקב ריבלין, אבישי בן חיים, יאיר אטינגר ומוטי לביא].

· חיים כהן חתום על ההישג לנישול אגף חינוך חרדי בירושלים מיהדות התורה לאחר 15 שנה, ועוסק יום יום בסיוע ל[כלשונו: מיגורה של דגל התורה]. ואף זכה לתשבחות פומביות מפי ניר ברקת כאדריכל ראשי בניצחון.

לסיכום: חיים כהן כתב מאמר "ניטרלי" ואץ רץ לניר ברקת "ראית איך הכנסתי לגפני על זה שהוא תוקף אותך". אף אנו נענה לחיים כהן: אכן אנו סוחרים, אבל אין דינו של הסוחר חיים כהן שסוחר אך ורק למען ממונו האישי לבין דינם של הסוחרים שלוחי הציבור המבקשים לבל יחוקקו חוקי גיוס כנגד עולם התורה ולבל יבואו בגבולם מופעי פריצות שחץ וחילולי שבת וכן בקשות לגיטימיות לזכויות תושב לחינוך ומבני ציבור. ועל כאב זה – אדוני מר כהן – לא מצליחים לקבל תשובות הגונות מהבוס שלך ניר ברקת.

חיים כהן ! אתה לא רוצה לעזור, אתה לא חייב. אבל אל תפריע !!!

בפרק הבא [אחרי המאמר/הראיון הבא של חיים כהן]:

1. תחקיר מקיף על רבנים ואישי ציבור שחוו מסכת רדיפות אכזרית ללא טביעות אצבעות ברגע שסר חינם אצל חיים כהן [חלקם היו ידידי נפשו קודם].

2. ניתוח פסיכולוגי והסבר לשורשים והגנים האחראים לנטיה של חיים כהן לנשוך את היד שהאכילה וגידלה אותו.

3. דוגמאות לעגמת נפש שגרם למרן הגרי"ש אלישיב זצ"ל כשהביאו לפניו דברים שאמר חיים כהן כביכול בשמו [יש גם הקלטה, שווה לחכות].

4. תחקיר מיוחד על פרויקטים שמקדם ומעורב חיים כהן בירושלים.

נ.ב. כשהרב אלישיב זצ"ל היה חי היו מתלוננים על שולחנו כשחיים כהן הגדיש את הסאה, וחיים היה משתתק מבושה כמה שבועות, ועתה בעוונותינו לא נותר מישהו שחיים יתבייש ממנו, וניאלץ כנראה לסבול עוד כל מיני תרגילים ותחכומים סמויים של התכשיט הנ"ל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה