יום ראשון, 15 ביוני 2014

הממשלה הקנדית: קוראת לשחרור הנערים החטופים

פרשת הבחורים החטופים: בהודעה רשמית מטעמו קורא ג'ון בירד "להחזרת הילדים למשפחותיהם". סקירות נרחבות בשעות האחרונות בשטחי החטיבה המרחבית יהודה במטרה למצוא קצה חוט. במערכת הביטחון מרחיבים את גל המעצרים.

שר החוץ של קנדה בארוחה בישראל 

אירוע חטיפתם של שלושת הנערים, כנראה על ידי ארגון טרור, חצה מזמן את גבולות המדינה והתייחסות למקרה נשמעה הערב מפי שר החוץ הקנדי, ג'ון בירד.

בירד גינה את חטיפת הנערים וקרא לרשות הפלסטינית לפעול להחזרתם. בהודעה רשמית שיצאה מטעמו נאמר: "קנדה מביעה דאגה עמוקה ומגנה את הגורמים המנסים לעורר סכסוך. אנו קוראים לארגוני הביטחון הפלסטינים לחקור את התקרית ולפעול להחזרתם של הילדים למשפחותיהם".

כ-48 שעות מאז נעלמו עקבותיהם של נפתלי פרנקל, גיל עד שאער, ואייל יפרח, שלושת הנערים החטופים, ונראה שעדיין אין קצה חוט בכל הנוגע למקום הימצאם. בסרטון שהופץ על ידי דובר צה"ל בשעות האחרונות נראים כוחות רבים פרוסים בשטח החטיבה המרחבית יהודה במטרה למצוא ולו רמז דק למקום הימצאם של הנערים. במקביל במערכת הביטחון מרחיבים את גל המעצרים.

במהלך השבת נמשכו החיפושים אחר שלושת הנערים מגוש עציון שנעדרים מאז יום חמישי. השלושה הם גיל-עד שאער, בן 16 מטלמון, תלמיד ישיבת "מקור חיים" בכפר עציון, נפתלי פרנקל, בן 16, תושב נוף איילון תלמיד ישיבת "מקור חיים" ואייל יפרחתושב אלעד בן 19, לשעבר תלמיד ישיבת "שבי חברון".

בערב שבת, שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו עם משפחות שלושת הנערים ואמר להם: "אני יודע שאתם עוברים רגעי ייסורים. תהיו חזקים. מדינת ישראל תעשה כל מאמץ עבור בניכם ואני מבטיח לעמוד איתכם בקשר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה