יום ראשון, 22 ביוני 2014

דרמה בבני ברק: סדום ועמורה ברחובות העיר

שמרו על בנותיכם וילידכם
דרמה של ממש במוצאי השבת ברחוב עזרא בבני ברק, שם בחור ממשפחה ליטאית עקב במשך מספר דקות אחרי בחורה ממוצא חסידי ולפי הדיווח בעזרת איומים עם סכין מטבח ניסה לבצע בה מעשה מגונה בכוח.

הבחורה שחשדה בבחור הייתה בקשר עם משפחתה, אלו ששמעו על הניסיון הזעיקו למקום את כוחות הביטחון שתפסו את הבחור לפני שהספיק לבצע את זממו.
כוחות המשטרה בשיתוף ארגון השומרים שהגיעו למקום עצרו את הבחור לחקירה, ואילו הבחורה המבוהלת נלקחה אל ביתה לצורך הרגעתה, במשטרה ככל הנראה יתשאלו את הבחורה לגבי המקרה וינסו לקבל תמונה ברורה יותר לגבי הפרטים.
מיד לאחר המעשה כבר התפרסמו תמונותיו של הבחור וכן סרטונים המתעדים את הבחור לאחר המעצר. יש לציין כי נכון לעכשיו הבחור עדיין בגדר חשוד ופרסום תמונותיו באופן גלוי עלול לגרום לעגמת נפש במידה והפרטים אינם מדויקים.
יש לציין כי בשבועות האחרונים נתפס בחור ישיבה נוסף שחיכה בבני ברק למפגש עם נער קטין, אלא שהקטין היה בעצם מתחזה שדיווח למשטרה, הבחור נעצר ונחקר ונכון לעכשיו שוחרר למעצר בית.
במשטרה ובמשמרות הקודש שבעיר עדים לתופעה המזעזעת שמתרחשת לעתים תכופות יותר ויותר במגזר החרדי, וקוראים להורים שלא לתת לילדיהם להסתובב בחוץ בשעות מאוחרות, וכן לעדכן את המשטרה על כל חשוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה