יום חמישי, 30 באוקטובר 2014

המונים ב'יריד הפרנסה' של 'כיוון' בירושלים

המונים ב'יריד הפרנסה' של 'כיוון' בירושלים
מאות משתתפים ב'יריד הפרנסה' נכללו במהלך ההשמה המקצועי של 'כיוון', נהנו מייעוץ אישי, הכוונה תעסוקתית, הרצאות מחכימות, קורסים ממוקדים ומפגש ישיר עם מעסיקים (חרדים)
מישאל לוי | ו' בחשוון תשעה 15:25 30.10.14


(צילום: יח"צ)

מאות רבות של מתעניינים ומבקרים השתתפו בארבעת ימי 'יריד הפרנסה' לציבור החרדי בירושלים, שהיה ראשון מסוגו לדורשי עבודה בציבור החרדי וזכו להיחשף לפלטפורמה מקיפה בכל הנוגע לתחומי התעסוקה וההשמה הרלוונטיים והאיכותיים ביותר הקיימים כיום בשוק העבודה.

בהתאם לתוואי החדשנות והאיכות של מרכז 'כיוון', היריד התפצל בצורה מקצועית ומכוונת, כאשר 3 ימים יועדו לייעוץ מקדים ומקיף בתחומי התעסוקה, ההשמה וקורסים ייעודיים, ואילו היום האחרון של היריד התמקד בהצעות עבודה מסודרות וזמינות, אותו הציגו מעסיקים וארגונים מן הנודעים והגדולים ביותר במשק.

"מפגש אקראי וארעי בין עסקים למבקשי עבודה, בדרך כלל אינו מניב את התשואה הרצויה" - מסביר מנכ"ל 'כיוון' מר יחיאל אמויאל. "היכרות של דקה-שתיים בשיטת הסרט הנע אינה מאפשרת התרשמות נכונה וכנה הן מצד המועסק הפוטנציאלי והן מצד המעסיק. לעתים תדירות מדובר בהחמצה של ממש, שכן אין אפשרות לעמוד על טיבם של דברים ביריד המוני וכוללני".

היריד הנוכחי, התמודד עם טווח הדרישות הרחב, בצורה ממוקדת ותועלתית; כאשר מעבר לפעילות המקצועית והייעוץ האישי, נהנו המשתתפים ממגוון הרצאות מרתקות, פאנלים ייעודיים, אבחונים ואפילו קורסים בסיסיים בתחומי העבודה השונים.

היום האחרון של היריד, התמקד במפגש בלתי-אמצעי עם מעסיקים פוטנציאליים. מדובר בגופים וארגונים, עסקים ומסגרות תעסוקה מן המכובדים והגדולים ביותר במשק, שכינסו תחת קורת גג אחת את מיטב החברות, הארגונים ובעלי העסקים ואפשרנו לקיים מפגש ושיח אישי עם מיטב הכוחות בציבור החרדי.

מנהל רשות התעסוקה בעיריית ירושלים מר חיים עמר, ביקר ביריד הפרנסה, יחד עם נציגי העיריה ומשרד הכלכלה. הוא הביע התפעלותו ממגוון השירותים שהוצעו ואמר כי בצורה זו מתאפשר הן לדורשי העבודה והן לבעלי העסקים לבחון בצורה מיטבית, מושכלת ונכונה את ההזדמנויות האיכותיות ביותר לכל תחום, תפקיד ומשרה – ובהתאם לכך להציע אפשרויות תעסוקה מגוונות, מאתגרות ומעניינות תוך מיקוד במבקשי העבודה האיכותיים ביותר לכל מעסיק וגם מנקודת מבטו של כל מועמד.

מרכז "כיוון" בירושלים הוקם בשיתוף פעולה של משרד הכלכלה ועיריית ירושלים, ומופעל על ידי קרן ק.מ.ח ו"מנפאואר" - שהן בעלות ניסיון ומקצועיות ארוכת שנים בתחום התעסוקה לציבור החרדי ותוצאות מוכחות בהשמה מקצועית.

את היריד חתמה הרצאתו המאלפת של היועץ החינוכי הנודע הרב אהרן פרידמן "גם אני יכול למצוא כיון". מאות המשתתפים התרשמו ביותר מגישתו הברוכה והמיוחדת לאתגרי החיים, בתחומים שונים ומגוונים, תוך נתינת כלים מעשיים, להתמודדות נאותה עם משימות והחלטות שלנו ביום יום, תוך יישומם בהצלחה.

רבים מהמשתתפים נגשו להודות למארגני יריד הפרנסה העומדים מאחורי המיזם הייחודי ובתפעול מרכז "כיוון" הירושלמי, אשר אלפי מבקשי עבודה כבר נהנו מעצה ותשואה, השמה והשתלבות בשוק העבודה, תוך שמירה על אורח החיים המותאם לשומרי תורה ומצוות.





מקור: ככר השבת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה