יום שישי, 18 ביולי 2014

'יומן מלחמה' של אברך משי

8:00 - בעיתון המפלגתי כותרת ראשית מדבריו המרטיטים של מרן ... שליט"א מאמש על כך ש"המצב לא פשוט וצריכים להתחזק" (תודו שלא היה תקדים לכותרת כזו מרטיטה), ובגלל המלחמה, הכותרת הקבועה של 'הלם תדהמה וזעזוע' עברה לעמוד פנימי. כמו כן מאמר המערכת קובע כי הצלחת מערכת "כיפת ברזל" של החילונים עלולה לגרום לרפיון בהשקפה ח"ו ועלינו לעמוד בדריכות על המשמר בנושא.

9:00 - אזעקה בבני ברק, מבית מרן (פיקוד לדרמן) מוסרים כי מערכת ההגנה הרוחנית על העיר עובדת כסדרה למעט נפילות פה ושם של רסיסים על בתים שלא מאנ"ש ואין להכנס לפאניקה ח"ו

9:30- בעקבות האזעקה אחרתי לכויילל ואפי' לא הספקתי לקנות חלב לנס קפה בכויילל.

10:00- יצאנו להפסקת סיגריה ואשתי סיפרה לי בטלפון שבמהדורת החדשות של קול ברמה דיווחו על הידיעה הדרמטית כי לרגל המצב הקשה כ"ק אדמו"ר... שליט"א שוקל לדחות בכמה ימים את היציאה לחופשה השנתית הקבועה בהרי האלפים בשווייץ.

13:00 - שמעתי ברדיו באוטובוס מתנדב בכיר בזק"א מתראיין בגל"צ על ההתגייסות הכללית של כלל מפקדי ולוחמי כוחות ההצלה החרדיים, המחלקים סנדויצ'ים ושתיה בחירוף נפש לחיילים הגוועים מרעב בגבול הרצועה כולל כמובן תמונה למזכרת (ואחרי זה עוד אומרים שאנחנו לא מתגייסים).

14:00 - הרב אייכלר נאם בכנסת על ההתעללות של משרד החינוך האנטישמי בילדי הקייטנות החרדיות.

17:00- אזעקה בבני ברק ונפילה של חלקי טיל על בית מדרש בבני ברק ב"ה ללא נפגעים כפי שהבטיח מרן שליט"א

20:00 נפילה של חלקי טיל בבני ברק על בית שגרם למספר פצועים אבל בחסדי שמים אנ"ש לא נפגעו כפי שהבטיח מרן שליט"א

21:00 - בחדשות מדווחים כי כ"ק אדמור שליט"א החליט באופו סופי לדחות את היציאה לחופשה בשוייץ לפחות בשלושה ימים.

22:00 - נפילת טיל בבני ברק שגרם לפצוע קשה מאנ"ש ל"ע, ובעקבות כך נכנס בדחיפות הגאון הרב ... אל הקודש פנימה לבית מרן שליט"א להתייעצות, ולאחר מכן יצא אל כלי התקשורת והבהיר בשמו שהבטחת מרן לא חלה על הבתים המצויים בשולי בני ברק ופונים לכיוון רמת גן ושם יש להישמע להוראות פיקוד העורף החילוני.


אשרינו מה טוב חלקנו ומה נעים גורלנו!

4 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  3. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי מנהל המערכת.

    השבמחק