יום שני, 20 באוקטובר 2014

הרב אליהו שלזינגר: ''הרב שטינמן זקוק לרפואה, הוא לא יכול להחליט בדברים דקים..."


ישראל גרין
הרב אליהו שלזינגר המועמד לרבנות ירושלים, ואשר נחשב לאחד מהאנשים המובהקים בחזו"א 5 חושף את מה שקורה שם בבית להלן ההקלטה והתמלול המלא מתוך ראיון שנתן לאחד מקווי הנייעס-
"אם היה מישהו אחר מנהל את כל המהלך הזה אני חושב שהכל היה נראה אחרת. לצערי אני מאוד התאכזבתי מכל אלו שמנהלים את המערכת הזאת בדגל התורה,
אני הלכתי כדי לקבל ברכה, והרב שטיינמן באמת אני יגלה לך. . זקוק לרפואה הוא לא נראה טוב ובאמת אני אומר צריך להתפלל לשלומו ולבריאותו, הוא לא נראה במצב שהוא באמת יכול להחליט בדברים דקים וקשים. כך היה נראה לי כשאני הייתי שם ובאמת יצאתי עם לב שבור ובאמת שהשם יחזק אותו – ולכן אני מעריך שמה שאומרים לו זה מה שהם אומרים אחר כך שזה אמר הרב שטיינמן. .
אני לא רוצה חס ושלום לדבר סרה אבל מה שאני ראיתי אני לא בטוח שהרב שטיינמן כל כך מבין את עומק הדברים כדי לספר לו את כל הפרטים למי יש יותר למי יש פחות ולמי יש סיכוי ולמי אין סיכוי."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה