יום ראשון, 6 ביולי 2014

התפתחות דרמטית: נעצרו חשודים ברצח הנער הערבי משועפט

התפתחות דרמטית בחקירת רצח הנער הערבי שנחטף מבית חנינא. הותר לפרסום כי נעצרו חשודים במעשה. מתגברות ההערכות כי הרצח בוצע כנקמה על רצח שלושת הנערים היהודי שנחטפו ונרצחו


תמונת החוטפים מתוך סרטון מצלמת האבטחה

במשטרה אומרים כי ישנה התפתחות דרמטית בחקירת אירוע החטיפה והרצח של הנער הערבי משועפט וכי נעצרו חשודים במעשה. על פרטי החקירה עדיין ישנו צו איסור פרסום. עם זאת גוברות ההערכות כי הרצח בוצע כנקמה על הירצחם של הנערים גיל עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי"ד בידי ערבים.

הנער נחטף ביום שלישי האחרון, בלילה שלאחר הלוויות הנערים גיל עד שער, נפתלי פרנקל ואייל יפרח הי"ד, אשר נחטפו ונרצחו בידי ערבים בגוש עציון. מדינה שלמה שחיכתה לאות חיים מהנערים, הוכתה באבל כבד על הירצחם.

לפי דיווחי התקשורת הערבית הנער מוחמד אבו חדר נחטף לפנות בוקר משכונת בית חנינא. הוא הובל ליער ירושלים שם נמצאה גופתו כשהיא שרופה. כלי תקשורת ערבים פרסמו סרטון מצלמת אבטחה בו נראים החשודים בחטיפה. בלילה שקדם לחטיפה דיווחו ערבים כי יהודים ניסו לחטוף ילד ערבי בבית חנינא אך הוא הצליח להימלט מידיהם.

לאחר הרצח אמרה אמו של הנער הערבי כי היא קוראת לנקום את מות בנה. ברחבי הארץ התגברו התפרעויות הערבים והתקפותיהם על יהודים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה