יום חמישי, 3 ביולי 2014

הודעה מאת בנימין נתניהו


בשם כל אזרחי ישראל אני מבקש לשבח את תושבי הדרום. החוסן שאתם מגלים מאפשר לנו לפעול באופן נחוש ואחראי למען מטרה אחת - הביטחון שלכם, הביטחון של כולנו.

אני בא עכשיו מהתייעצויות ביטחוניות בקריה בתל אביב. בשבועות האחרונים אנחנו נאבקים בנחישות בטרור של החמאס, והחמאס כבר שילם מחיר כבד.

ביהודה ושומרון עצרנו מאות מפעיליו, סגרנו כמעט את כל מוסדותיו, עשינו עוד הרבה דברים. ובעזה בימים האחרונים פגענו בעשרות מפעיליו והשמדנו עמדות ומתקנים ששימשו את אנשי הטרור של החמאס.

עכשיו אנחנו ערוכים לשתי אפשרויות בדרום: האחת, שהירי לעבר ישובינו ייפסק, ואז ייפסקו גם הפעולות שלנו והשקט ששרר בדרום אחרי מבצע עמוד ענן ימשך.

האפשרות השנייה, שהירי לעבר תושבינו בדרום יימשך, ואז הכוחות המתוגברים שנמצאים במקום יפעלו בעוצמה. ביטחון אזרחינו קודם לכל.

עברנו יחד בשבועות האחרונים את החטיפה והרצח הנורא של שלושת הנערים שנכנסו לליבותינו וגם משפחותיהם שנכנסו לליבותינו - איזה משפחות נפלאות. אנחנו נרדוף אחרי כל השותפים לרציחתם של גלעד, אייל ונפתלי ונשיגם.

אנחנו נמשיך להילחם בטרור כפי שאנחנו נאבקים בו מאז קום המדינה.

כוחות הביטחון ממשיכים לחקור את הרקע לרצח המזעזע של הנער שגופתו נמצאה ביער ירושלים. יהיה המניע אשר יהיה - הרצח הזה ראוי לכל גינוי ואנחנו נמצה את הדין גם עם האחראיים לפשע זה.

אני פונה לכל אזרחי ישראל ומבקש מכם - שימרו על איפוק במעשיכם ובדבריכם. ליבנו כואב, דמנו רותח, אבל אנחנו צריכים לזכור שאנחנו בראש ובראשונה בני אנוש ואנחנו אזרחים של מדינה שומרת חוק. את ההחלטות אנחנו מקבלים באחריות, בקור רוח ובשיקול דעת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה