יום ראשון, 22 בפברואר 2015

כנגד תעמולת הכזב של גפני ורשעי מפלגת ג'

ישראל גרין
מוישה גפני – יוחנן כהן גדול מהדורת תשע"ה, יצא בקמפיין שקרי נבזה וחדל אישים, כיאה לרשעי מפלגת ג', המפלגה שהכי לוחמת בנגד כל הקדוש והיקר לעם ה', יותר גרועים מ"הבית היהודי" ומיאיר לפיד!


יהודי יקר, דע ואל תשכח, אם חס ושלום תתפתה למתק שפתיים של השקרנים הכזבנים הללו, הרי כשתבוא לבי"ד של מעלה, ישאלוך: מדוע סגרת ישיבות? מדוע רדפת אברכים בני תורה? מדוע רדפת נשי בני תורה ותשב"ר? מדוע סגרת כוללים? מדוע זרקת אברכים מהכוללים? מדוע ירדת לחיי ופרנסת בני התורה? מדוע רדפת עד חרמה -כמו ה"ייבסקים" בשעתו- כל מי שגילה ניצנים של היותו בן תורה אמיתי הנאמן להקב"ה לבדו?


ואתה תתמה, ותגיד מה עשיתי? מתי עשיתי כך?

ואז יאמרו לך, הרי הצבעת (ח"ו) לג', והם בשליחותך ובכוח שנתת להם עשו כל זאת בשמך!!!


ואז יהיה דינך שווה לרודפי התורה שבכל הדורות,
בשורה אחת איתך יעמדו גדולי הייבסקים וכל צוררי התורה ועם ה', ולאן תשא פניך?

ועונשו של הקב"ה, מי מציל מידו???


יהודי, לבד מזאת, דע לך כי המצביע לג' הרי שנותן כח לרשעים הללו לעשות "פשרות" על התורה ועל הגיוס, על הליב"ה ועל כל ההבדלה של גברים ונשים מהחילונים ותרבותם הטמאה, על כל הקדוש והיקר נותן אתה כח להללו לעשות חלילה "פשרות", וכבר הבינו כל חכמי לב שאין לנו כל כך לפחד מהגזירות, אלא לפחד מהפשרות, והדברים מובנים עד מאד למי שטיפה חושב!!!


יהודי יקר, אל תבדל מ"המבינים בעם", מנע רגלך מנתיבהתם של רשעי מפלגת ג', רודפי התורה הישיבות ובני התורה ונשותיהם וילדיהם, פושרי הפשרות על חשבון התורה ונשמות הטהורות של בני ובנות הנוער, התרחק מהם כמו מאש והצלת את נפשך.


יהודי, גור לך מיום הדין, גור לך מיום התוכחה, פשוט וברור שכל התומך בג' לא ינקה מדין שמים!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה