יום שלישי, 1 ביולי 2014

סכסוך בין הרב קנייבסקי לרב שטיינמן על…קדושת השבת!!!

מרנן הגר"ח קניבסקי והגראי"ל שטינמן שליט"א

היום פורסם כי הרב שטיינמן אמר לוולפסון כי יכול להכנס שותף ברשת של וייסמן תכלס' , כמו כן הורה הרב שטיינמן ליתד נאמן שאפשר לפרסם את הרשת בעיתון אף שמדובר ברשת אשר מחללת שבת בת"א (AM:PM), יצוין כי זה לא המקרה הראשון בו לא הפריע לרב שטיינמן חילולי השבת המדובר הוא בחוף אשר נפתח בירושלים, וגורם לחילולי שבת המוניים, מי שעומד בראש היוזמה לפתוח את החוף הוא לא אחר מאשר משה ליאון המועמד "הדתי" של הרב שטיינמן לעיריית ירושלים, הרב שטיינמן לא אמר לו מעולם מילה על הדבר, למרות שדבר זה היה עוזר אם היה אומר לו לפני הבחירות שלא יתמכו בו באם יפתח החוף בירושלים.

אולם שותפו להנהגה הרב קנייבסקי אוחז אחרת ממנו, וכי לפני מספר ימים נכנסו בעלי המכולות (החילוניים) אשר הפגינו בבני ברק נגד הרשת תכלס' ונגד הבעלים שלה דודי וייסמן כי פותח חנויות בת"א בשבת (דבר אשר גורם להם לפתוח ג"כ או שיספגו נזקים עצומים), לרב קנייבסקי אשר אמר להם שימשיכו במאבקם על קדושת השבת, וחלילה מלתת יד למחללי שבת.

האם יש כאן קרע בין הרב שטיינמן לרב קנייבסקי, או שמא הנכדים של הרב קנייבסקי לא עדכנו את הסבא כי אסור לו לומר דברים כאלה כי זה פוגע להם באינטרסים? את זה לא נדע.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה