יום שלישי, 22 ביולי 2014

מדברי אחד ממפקדי כח המילואים בחטיבת הנח״ל :

לכל חברי מכרי וגם מי שלא מכיר אותי.

אבקשכם לשתף פוסט זה בפייסבוק בוואצפ ובכל דרך אפשרית. על תעשו לייק פשוט שתפו.

מכוון שאני מפקד בשטח כולם שואלים אותי מה אנחנו יכולים לעשות כדי לעזור לכם הלוחמים בשטח ?

בסה"כ צה"ל הגדול עוטף אותנו בצורה מדהימה מכל הבחינות.

העזרה הגדולה ביותר היא שתחבקו חיבוק גדול מלא באהבה את המשפחות השכולות ואת משפחות הפצועים הנמצאים באזורכם או בבתי החולים הקרובים או הרחוקים לאיזור מגוריכם.

בלי הרבה פוזות ולא משנה מאיזה שבט אתם בעם ישראל , תכינו חבילה יפה ומפנקת שכוללת מכתב או שלכם או של ילדכם ולכו בלי בושה .

לבית המשפחה השכולה או לבית החולים ופשוט תגידו בלי להתבייש אנחנו משפחת ... מ.. באנו לחזק אתכם.

אני אומר לכם לעניות דעתי הדבר הזה הוא הדבר המשמעותי ביותר והעוצמתי שאתם יכולים לעשות.

ואסיים בסיפור קצר שחוייתי היום.

פינינו היום לוחם מאחד הגדודים שלנו שקיבל כדור בבטן.

בזמן שאנו רצים עם האלונקה על הכתפיים, הראש שלו היה ליד הראש שלי והוא מניף את היד בצורה מרשימה כשהבוהן שלו מסמנת שהכל בסדר.

הוא מסתכל עלי ושואל אותי מי אתה?

אני עונה לו מה השם שלי ומה תפקידי בחטיבה.

הוא מחייך אלי ושואל אותי אח שלי אני אהיה בסדר ?

אני עונה על תדאג אתה תהיה בסדר גמור.

ואז הוא אומר לי אתה מבטיח לי שתבוא לבקר אותי בבית החולים ?

אני עונה לו, בוודאי שאני אגיע לבקר אותך .

וממש לפני שאנחנו מניחים אותו במסוק הוא אומר לי אח שלי אני מא"גיסט אני חייב לחזור למחלקה שלי לעזור להם בלחימה.

אני נותן לו נשיקה על הראש ומניח את האלונקה בתוך המסוק.

אין על הלוחמים המדהימים שלנו!!



אורי שכטר,
גבול רצועת עזה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה