יום ראשון, 25 במאי 2014

מבזקים וחדשות

תחרות בין החכי"ם החרדים מי מתבטא יותר בחריפות נגד הבג"צ, מי ניצח?
'דה מרקר': המיליארדר דן גרטלר ידידו של נשיא קונגו, הרוויח לפי דו"ח של ארגון גלובל ויטנס 67 מיליון דולר והשתלט על אחת ממכרות הנחושת הגדולים בקונגו. ~~|~~ 'הקול החרדי': הרב הראשי לבריסל: ביקשתי מהנהלת המוזיאון לסגור בשבתות. לפני פסח הפצרתי שימי העומר הם 'דין'. לא שמעו לבקשתי. להאזנה לפרטים בהרחבה חייגו 0508002424 שלוחה 2

סוף לסאגה ב'דגל'? ח"כ משה גפני ור"ע מודיעין עילית יעקב גוטרמן נצפו כעת יושבים ומשוחחים יחד בחתונת בן דוד אוחנה יו"ר 'דגל' בטבריה. ~~|~~ 'גלובס': נתן אשל שפוטר מתפקידו כרל"ש נתניהו בעקבות פרשת הצילומים, תיווך עיסקת ענק במקסיקו בה הוא צפוי לקבל מיליונים.

ירושלים: ועדת הכספים דחתה הערב ברוב של 5 מול 4 תקצוב למינהל קהילתי יובלים בגין טענות על קיפוח החרדים. ליאון הצביע עם החרדים. ~~|~~ אליוביץ מ'רוטר' בחדשות 24: קיימתי ראיון בלעדי עם היהודיה שניצלה מאירוע הירי בבריסל, מדובר באישה יהודיה שעובדת במוזיאון ולא הייתה יכולה להגיע אמש לעבודה ומי שנרצחה היא זו שהחליפה אותה. להאזנה לראיון במלואו חייגו 0508002424 שלוחה 1

'בחדרי': המועמד לנשיאות פואד בן אליעזר מודה בראיון: "אני תומך בחוק הגיוס, כשר בטחון לשעבר רציתי להצביע בעד, רק בגלל שאני חבר אופוזיציה לא יכלתי לתמוך". ~~|~~ שליח חב"ד בקרטיי שבצרפת בראיון ל'הקול החרדי': 2 אחים חרדים הותקפו על רקע אנטישמי בשבת אחה"צ מצבו של אחד קשה לאחר שהותקף בראשו באמצעות אגרופן. השני שוחרר מביה"ח. להאזנה חייגו 0508002424 שלוחה 2

ח"כ אלי ישי: "תמוהה בעיני שהתערבות בג"ץ נעשית בשם חופש השוויון, אך הימצאותו של פטור ממע"מ לדירות הניתן רק לקבוצה מסוימת מתקבל כצעד מבורך ולגיטימי. ההחלטה תפגע אנושות במשפחות ברוכות ילדים". ~~|~~ ח"כ אורי מקלב: "החלטת בג"ץ היא אפליה ושלילת זכויות. אין מדינה ששוללת זכויות בגלל לימוד תורה. אל תקחו מאיתנו מיסים ואל תתנו לנו לא תמיכות לא פטורים ולא תקציבים".

ח"כ מאיר פרוש: "בג"ץ ממשיך בפסיקותיו המפלות כלפי הציבור החרדי, ומצטרף ללהקה של השלטון בישראל שמתעמר בציבור החרדי ככל שאפשר והיכן שניתן. הנלחמים נגד הציבור החרדי בישראל קיבלו חיזוק משופטי בג"ץ". ~~|~~ ח"כ מנחם לייזר מוזס: "ביהמ"ש נסחף אחר אווירת העליהום נגד החרדים. המדינה מממנת את הסטודנטים פי כמה מהאברכים, אבל כשמדובר בחרדים שוכח ביהמ"ש את אפלייתם לרעה, האם ההחלטה לפטור ממע"מ על דירה, גם תוגדר כחוסר שוויון?".

ח"כ ישראל אייכלר: "בג"ץ מחולל הפיכה משפטית וקובע חלוקת תקציבי מדינה. החלטת בג"ץ היא בגלל שהם לומדים תורה ולא מתבטלים כפקידי השלטון. הגיע הזמן להחזיר את הבג"ץ למקומו כבימ"ש ולא כממשלה רפורמית לדיכוי החרדים". ~~|~~ 'לדעת': בבית היהודי תכננו להביא הצעה להחזרת התמיכה בבחורי ישיבה מחו"ל, גורם במשרד המשפטים עיכב זאת. גורם בבית היהודי: נביא זאת בישיבת הממשלה הקרובה.

ח"כ משה גפני: "פסק הדין האכזרי של ביהמ"ש העליון כנגד לומדי התורה מתאים לתקופה שאנו חיים בה. פסק דינו של אליקים רובינשטיין מעלה גיחוך. נפעל לשינוי ההחלטה בכל דרך אפשרית, גם בחקיקה". ~~|~~ ח"כ יעקב אשר: "בג"ץ בפסיקה שרירותית על ביטול הבטחת הכנסה לאברכים מוכיח כי כל רצונו בניגוח ציבור לומדי התורה וניסיון לשנות את אורח חייו ע"י ענישה כלכלית ברוח אג'נדת ממשלת נתניהו-לפיד".

יו"ר ש"ס אריה דרעי: "צר לי שביהמ"ש הצטרף למקהלת השנאה, לא ניתן להפוך את לומדי התורה לשק החבטות הלאומי. פסיקת ביהמ"ש היום היא קריאה לנדיבי עם מהארץ ומהתפוצות, זו העת להירתם למען עולם התורה". ~~|~~ ח"כ יעקב ליצמן: "החלטת בג"ץ למנוע תקצוב הבטחת הכנסה לאברכים זו הכרזת מלחמה על זכויות לומדי התורה בישראל. בכך הפך בג"ץ למוציא לפועל של מדיניות ההתנכלות נגד החרדים של ממשלת נתניהו ולפיד".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה