יום שני, 26 במאי 2014

סעודת ההילולא המרכזית של הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל נערכה בישיבת "תורת שלמה" בירושלים • צפו בגלריה























כ"ק אדמו"ר מזוועהיל שליט"א ודודו כ"ק גאב"ד זוועהיל ב"ב עלו עם קהל המונים לתפילה על הציון הק' בהר-הזיתים

קהל המונים השתתף באור ליום ב' כ"ו אייר 'יסוד שביסוד' יומא דהילולא קדישא של הרה"ק רבי שלמה מזוועהיל זי"ע בסעודת הילולא המרכזית בראשות נכדו כ"ק אדמו"ר מזוועהיל שליט"א שנערכה בישיבת "תורת שלמה" ברח' חגי 24 בירושלים הנושאת את שמו של בעל ההילולא.

בסעודת ההילולא בה השתתפו אדמורי"ם רבנים ואישי צבור רבים הסבו קהל רב עם זקני ירושלים שעוד זכו להסתופף בצלו, והועלו עובדות מופלאות ממשנתו והליכותיו בקודש של איש המופת המופלא ופעליו המרובים לכלל ולפרט.

בקשב רב הקשיבו ההמונים למשא קדשו של כ"ק אדמו"ר שליט"א שציין בשילוב ד"ת מעניני היום את מדת הסבלנות והרחמנות של בעל ההילולא כלפי כל איש מישראל וציין נקודות מיוחדות מהליכותיו בקודש כפי שזכה לשמוע מזקנו בעל ה'יקרא דמלכא' תוך קריאה ומטרה להתדבק במעשיהם של צדיקים, תוך כדי הדגשה שבמקום זה קיימת הישיבה שהושיבו על קברו אשר נושאת את שמו הק' "תורת שלמה" אשל על התלמידים החשובים קיימת התחייבות גדולה ללמדו ולהתנהג בדרכיו.

לאחר שירת ניגוני התעוררות של המגיד הק' מזלאטשוב וברכת המזון עלה הקהל הגדול בראשות נינו כ"ק גאב"ד זוועהיל ב"ב ובן נינו כ"ק אדמו"ר שליט"א יחד עם קהל רב להשתטחות ותפילה והתעוררות רחמים על הציון הק' שבהר הזיתים. יצויין שלמרות החששות על דחיית מועד העליה לציון מתקיימת העליה לציון ללא שום עיכובים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה