יום שישי, 16 במאי 2014

המבחן האמיתי של אורי אריאל / דעה

האם הציבור החרדי יוכל להנות מהטבת המע"מ בסכום של 950 אלף שקל? זה תלוי באיש אחד: שר השיכון אורי אריאל * המפתח בידיו!

שאול כהנא | ט"ו אייר תשע"ד
המבחן האמיתי של אורי אריאל / דעה























אורי אריאל עומד בתקופה זו בפני מבחן לא פשוט: האם הוא ייכנע ללחצי לפיד וישאיר את הציבור החרדי מחוץ לתוכנית הטבת המע"מ, או שהפעם, בניגוד לחוק הגיוס, הוא ילחם מול לפיד ובזכותו הציבור החרדי יוכל גם ליהנות מהטבת המע"מ. בדיוק כמו כל שאר האזרחים במדינה.

שיהיה ברור מעל לכל ספק: בלי התמיכה של שר השיכון, התוכנית של לפיד לא יכולה להתקדם. למשרד השיכון יש תפקיד מפתח בכל תוכנית הדיור החדשה, ובלי שיתוף פעולה – התוכנית תיגנז ולא תגיע להצבעה בכנסת.

אורי אריאל, נחשב בקדנציה הקודמת למקורב לציבור החרדי, אך בנושא חוק הגיוס הוא אכזב קשות. בכל שיחה שקיים אריאל עם עיתונאים חרדיים הוא אמר להם שבנושא הגיוס הוא כפוף למשמעת קואליציונית ואין לו הרבה ברירות, אבל בנושא הדיור הוא ילך עד הסוף בעד הציבור החרדי שיוכל גם הוא לצאת מהמצוקה הנוראה.

ובכן, עכשיו זה הזמן לראות כיצד יפעל אורי אריאל. עד כה הוא פעל בהגינות. לפיד הוציא הודעה שחרדים יוכלו לקנות דירות עד 600 אלף, ובתוך פחות מ- 12 שעות הוציא משרד השיכון הודעה רשמית עם טבלאות שאין כמעט דירות במחירים כאלו. כבר הרבה זמן שלפיד לא חטף כזו סנוקרת מצלצלת היישר לפרצוף.

אבל לא די בדיבורים, אנחנו רוצים מעשים. אם אורי אריאל יצליח להכניע את לפיד בתחום ההטבה במע"מ, יזכרו לו את זה לטובה לעולם בציבור החרדי. אם לא, אלא הוא יתחיל עם קומבינות של הטבה למע"מ כפי תוכנית לפיד תמורת מחיר למטרה שלו, זה יהיה גט הכריתות הרשמי של אריאל מהציבור החרדי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה