יום שני, 19 במאי 2014

האם הסוטה שאולזון מערב נימה אישית ומתכנן את סופו הוא עצמו??

הוא כותב בבלוג שלו כדלהלן:


"למי שאינם יודעים נספר לכם בקיצור, לייבוביץ המכונה האדמו"ר מקומרנא הורשע בעבירות חמורות מאוד..., הוא נשלח למאסר של 32 שנה. בנו העשיר לקח עורך דין מהכי טובים באמריקה שערער והוכיח כי העד המרכזי נגדו קיבל עשרת אלפים דולר תמורת העדות, ובית המשפט העליון שחרר מיד את לייבוביץ לביתו והורה להתחיל את כל המשפט מתחילתו, אבל לייבוביץ בינתיים הספיק לשבת 13 חודש

עכשיו הגיעו התביעה וההגנה להסכם פשרה לפיו הוא מסכים לקבל שנתיים על מעשיו ובכך נגמר הסיפור הזה. וכאמור, הוא כבר ישב 13 חדשים כך שנשאר לו רק להשלים כמה חדשים והוא הולך הביתה"

וכאן הבן שואל:
האם שאולזון מהרהר בעתידו?
האם הוא מתכנן את משפטו הצפוי.
ננקוט בלשונו...

למי שאינם יודעים, נספר בקצרה:
מר חיים שאולזון, מואשם בעבירות חמורות מאוד. בשעתו פורסם ספר באנגלית, עם עדות "לפי תומה" על מעשיו הנוראים בין אדם לחבירו ובין אדם למקום.
גורמים וחוגים שנפגעו ממנו מהוצאת הדיבה שעשה להם במשך שנים רבות בכל הפוסטים המכוערים, נמצאים במשא ומתן להעלות את העדות בבית המשפט הפדראלי בארה"ב.
כעת מבקש שאולזון מבנו העשיר במיאמי שישכור לו עורכי דין טובים, בדיוק כפי שעשה בנו העשיר של הקומארנער, להצילו ממעצר של עשרות שנים (32 שנה?) על עשרות הסעיפים שיאשימו אותו. סעיפים שהם ממש בושה וחרפה נוראה לבעל זקן עם כובע המבורג המכנה עצמו רב והמכנה עצמו חרדי עפ"ל.
יום כיפור מכפר עליו?

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה