יום שני, 16 במרץ 2015

להצביע לחרדים או לא?

ישראל גרין

טור אורח מאת משה אברמוביץ-

שמעתי שיש כנס לציבור החרדי אמש באצטדיון הארנה בירושלים סתם סקרן אותי לדעת מה קורה שם בדיוק כמו שעניין אותי המשחק שהיה שם אתמול
אני מחפש באתרים החרדיים ובקושי מוצא מקום שמעביר את הכנס בשידור חי רואה תמונות של ציבור חרדי שחור מתייצב בצו 8 לשמוע את דברי רבותיו…המתח באולם היה נראה מחשמל …השירה "ימים על ימי מלך" היתה מרשימה מסתיים הכינוס אני מחפש לקרוא על הדברים נאמרו ונאדה אין כלום חוץ מככר השבת שום אתר חרדי לא פירגן…שום עיתון בוקר לא נתן כותרת ראשית ..אצל החילוניים דווקא כן…ראיתי בוואלה…בהארץ…ואפילו בערוץ 10 ….וגם קטע בערוץ 2 אבל שאר האתרים והעיתונים שום דבר….

החלטתי להעלות את הסרטון ליוטיוב וראו זה פלא תוך 3 שעות מההעלאה יש כבר למעלה מ20 אלף צפיות…
אם עוסקים בדימויים זולים הכינוס שהיה בבני ברק וזכה לסיקור נרחב בעיתונות וכמובן היה גדול יותר קיבל בקושי 5אלף צפיות ואל תשכחו שזה היה לפני שבוע…והעצרת הזאת היתה לפני 3 שעות..
אני מתחיל להבין את ההאשמות שהאשימו את עסקני הטרור…

תוך כדי מחשבה אני שומע שבקרית ספר ובבני ברק באולמי קונטטינטל היה הקרנה לנשים מהעצרת ובאו לשם אנשים חרדים צילמו הכו …ואף השפריצו גז מדמיע…
אז הבנתי מהי הסתה….
אז הבנתי מהו טרור פנים חרדי….
אז הבנתי למה הם עשו כינוס בארנה…
והתחלתי להבין מה הם רוצים…

יש ראש ישיבה חשוב שאמר שמי שישתתף בכינוס של חלק מהציבור החרדי שלא יעמוד בד' אמותיו …חבל שלא שמעתי זאת על חרדי שהלך לארנה יום קודם לצפות במשחק מעניין…

האמת היא אני מכבד את כולם…חוץ ממי שלא מכבד אותי….

אני ליהדות התורה הפעם לא אצביע!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה