יום חמישי, 17 ביולי 2014

מה ענין חתנו של עיתונאי יתד נאמן בני רבינוביץ ללכלך על "המודיע" ב'דה מרקר'?


נתי טוקר, חתנו של בני רבינוביץ, מנצל את הבמה שלו ככתב "דה מרקר" לענייני שיווק ותקשורת, כדי לפרסם לעולם העסקים הישראלי על קשיים כלכליים הפוקדים את עתון המודיע.

הכתבה המדוברת
חשבתי שלקליקה של יתד-פראבדה יש ענין להילחם בתקשורת החילונית רק נגד הפלס (ראה ערך בן כספית) אבל מה הם רוצים מהמודיע.

תשובות אפשריות:

1) המצב של קניבליזם פרסומי שמוביל יתד ("מצידנו שכל המפרסמים החילוניים יברחו לגמרי מהמדיה החרדית, העיקר שלא יהיה להפלס") מביא למלחמת קיום מדממת בענף כולו (ראה באשכול אחר) ולכן יתד ישמח להוריד מהזירה כל מתחרה יומי אחר, אפילו מי שפונה בכלל למיגזר החסידי.

2) הדיל הידוע עם המבשר (שהתחיל ערב המהפך ביתד, ראה הראיון של הרב שטינמן בהמבשר של ערב פסח תשע"ב) ממשיך במלוא המרץ, כמו גם שיתוף הפעולה הפוליטי עם מאיר פרוש ולהקתו (ישראל פרוש עם יהודה וצלר באלעד, יוסי דייטש עם יהודה ארנד בירושלים וכו'). במסגרת הדיל העמוק צריכים מקורבי יתד לעזור להמבשר להילחם בהמודיע ואידך זיל גמור.

3) המלחמה האחרונה של המודיע בצרכניית תכלס מרגיזה את אנשי יתד שקיוו שלכל היותר רק הפלס לבדו ינהל את המערכה אבל בגלל הצטרפות המודיע הפכו יתד לפורצי גדר מובילים במאבק הזה. ועל כן הפך המודיע כמטרה חדשה לחיצי "חצר השלום" (מעניין להיזכר כיום שרק לפני 12 שנה בעת המסע המשותף לארה"ב הציע הרב שטינמן לאדמו"ר מגור לבטל בהינף יד את העתון שיסד מרן הרב שך, ולאחד את המודיע ויתד לעתון אחד…)

4) כל התשובות נכונות.

אגב, איך זה שאף אחד בעתון דה מרקר והארץ, עתון רציני בדרך כל שיודע מה זו אתיקה, לא שם לב שהם הפקידו את האדון טוקר לסקר גם מדיה חרדית, בזמן שיש לו קירבה ישירה לאחד השחקנים בשוק הזה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה