יום חמישי, 3 ביולי 2014

הערב בבני ברק שוב הפגנה של בעלי המכולות מת"א על הרשת תכלס'


למרות כל הסערה בעניין ביתד נאמן ממשיכים לפרסם מחללי שבת.

כזכור לפני כשבועיים נפתחה בבני ברק הרשת תכלס' הרשת שייכת לדודי וויסמן הבעלים של הרשת AM:PM בת"א אשר פתוחה בשבת ופוגעת בבעלי המכולות בתל אביב, הרשת שינתה את שמע משפע שוק לתכלס' לאחר יעוץ של יועצים אשר קשורים לציבור החרדי כדי לנסות לגרום לציבור החרדי לקנות שם אחרי החרם הגדול שהיה על שפע שוק לפני מספר שנים.

הערב מגיעים לבני ברק עשרות בעלי מכולות מת"א להפגין על הרשת לאחר שזאת פוגעת בהם, בניגוד להפגנה אשר נערכה בשבוע שעבר במקום אשר השתתפו במקום רק בעלי המכולות הערב מבקשים בעלי המכולות גם מתושבים במקום להגיע לתמוך בהם ולזעוק את זעקת השבת, כמו"כ יחולק חומר הסברה על הקנייה במקום ועל האיסור של נתינת יד למחללי שבת.

מי שיזם את שינוי השם של הרשת זה משרד הפרסום מימד אשר שילם מילונים ליתד נאמן כדי שאלה יפרסמו את הרשת בניגוד לשאר העיתונים החרדיים אשר כתבו נגדם מאמרים חריפים כנגד הרשת וכנגד הניסיון של בעלי חברות הפרסום אשר מנסות להסיר את החרם אשר היה אז בעידוד כל הרבנים ע"י שינוי השם של הרשת.

יצויין כי למרות ההוראה של שר הפנים השבוע שאסור לפתוח חנויות בת"א בשבת ע"פ חוק עזר עירוני, מרשת AM:PM נמסר כי הם פותחים למרות הקנס הכספי שהם הולכים לקבל, וכל זה רק למאבק על עצם רעיון קדושת השבת.

האם לאחר כל הסערה בעניין יתעשתו יתד נאמן ויבינו שיש דברים מעל כסף ימים יגידו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה