יום רביעי, 11 ביוני 2014

מהמייל: מסתמן: אירועי השמחה של בעלזא - יבוטלו


שמחת בית בעלזא אמש צילום: לדעת

נוכח הטרגדיה האיומה הבוקר, כשהאברך ר' יוסי וינד מפארי חסידי קרית בעלזא בבית שמש נספה הבוקר בתאונת דרכים עת חזר מחתונה בעלזא, יבוטלו ככל הנראה שלל אירועי השמחה, השבע ברכות המרכזית והשבע ברכות המיוחדת לדייני בעלזא.

אבי אפלבוים
י"ג סיון תשע"ד 12:22

בשל האסון הכבד שפקד הבוקר את חסידות בעלזא, מסתמן כעת כי אירועי השמחה הגדולים שהיו מתוכננים לשבוע השמחה של החתונה והשבע ברכות, לא יתקיימו כלל או ייערכו במתכונת מצומצמת בלבד.

ביומיים הקרובים אמורים להיערך כנס מיוחד של כלל דייני בעלזא ברחבי העולם שהגיעו להשתתף בשמחה. האירועים נערכים במלון רמדה רנסנס ודונו בנושאים הלכתיים שעל סדר היום, בסיום ימי העיון אמורה היתה להיערך עבורם שבע ברכות מיוחדת בהשתתפות האדמו"ר שליט"א, אולם השבע ברכות ככל הנראה יבוטל, אולם ימי העיון יתקיימו לא כל סממן חגיגי.

גם שמחת השבע ברכות המרכזית שמתוכננת ליום ראשון ואמורה להיות פתוחה לכל הקהל הרחב, יתקיים ככל הנראה במתכוננת מצומצמת בלבד. במידה וכן יתקיים כמתוכנן – תבוטל התזמורת.

אלפי אברכי בעלזא שהתתפו עד אור הבוקר בשמחה הגדולה וליוו את החתן והכלה ואת האדמו"ר בחופה ובחתונה, ילוו הבוקר למגינת לבם את האברך החשוב ר' יוסף וינד ז"ל – ההרוג מהתאונה הבוקר.

הציבור מתבקש להתפל עבור הפצוע הקשה לוי בן חוה צביה לרפואה שלימה במהרה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה