יום שלישי, 20 במאי 2014

מהמייל: פורום המטכ"ל התכנס לדיון בכותל המערבי !

חברי פורום המטה הכללי בראשות הרמטכ"ל בני גנץ, הגיעו אל הכותל המערבי, ויחד עם רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ, נשאו תפילה לשלום המדינה ולשלום חיילי צה"ל (חדשות)
צביקה גרוניך

רגע לפני שמציינים את יום ירושלים בשבוע הבא, הגיעו בצהריים (שני) חברי פורום המטה הכללי של צה"ל בראשות הרמטכ"ל רא"ל, בני גנץ, אל רחבת הכותל המערבי, ויחד עם רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ, נשאו תפילת "מי שברך" לשלום המדינה ולשלום חיילי צה"ל.



בתום התפילה יצאו חברי הפורום כשהם מלווים גם בראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, ורב הכותל לסיור מודרך ברחבת הכותל, ונחשפו לחפירות הנערכות במקום, כמו גם לאולם חדש ורחב ידיים שנחשף לאחרונה.

הרמטכ"ל אמר לנוכחים כי "אנו יודעים כי לקיומנו יש תשתית, עליו יש לבנות נדבך אחר נדבך בבניין העם. השהות בכותל המערבי והחשיפה אל שורשינו היינה נדבך חשוב מאין כמותו, בבניית הכוח והאמונה של העם היהודי".

רב הכותל, הרב שמואל רבינוביץ עמד על חשיבות הביקור וציין כי צה"ל משמש חוליה בשרשרת מורשת הדורות של העם היהודי. "ללא עבר אין לנו עתיד" אמר הרב בהזכירו כי ללימוד ההיסטוריה של העם היהודי ישנו ערך עצום, ביצירת העתיד היהודי והערכי של עם ישראל. "מרגש במיוחד לראות את הפורום הנכבד שמבין את משמעות המורשת היהודית" סיכם רב הכותל המערבי.

בסיום דברי הנאומים והתפילה, חברי פורום המטה הכללי התכנסו לדיון ביטחוני באולם החדש במנהרות הכותל



המטכ"ל בארוחת צהריים ב... מנהרות הכותל המערבי !




מקור: http://www.bhol.co.il/article_old.aspx?id=68439

 במהלך החפירות לפני שנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה