יום ראשון, 18 במאי 2014

הגיע במייל: המצב בשטח במירון

חוזר עכשיו ממירון, להלן התחושות מהשטח.
אם לא תהיה קריסה, זה בגלל שהצליחו להפחיד את הציבור ויש הרבה הרבה פחות אנשים.
לא הקצו חניונים לפרטיות בכלל וכמעט לא מרגישים בצמתים החשובים לחץ של מנסים להתחכם.

אך.... בכ"ז תהיה קריסה בגלל ההתנהלות בשטח.
נתיב אקספרס לא מכירים את המנטליות ובכלל לארגן אירוע בסדר גודל, שעתיים אחרי צאת השבת היה בלגן נורא הן בתחנה המרכזית בצפת והן בתחנות במאור חיים, היו להם מספיק אוטובוסים זמינים, אך לא היה במקום חכם שיפתח מס' אוטובוסים בו זמנית.

השוטרים בצמתים לא מציאותיים, לא ברורים בהוראות ומדברים מתמקחים בנינוחות עם כל אחד, כעת שאין לחץ זה עוד איך שהוא עובד, אך ברגע שיגיע הלחץ....
בנוסף אפשר לעבוד עליהם בקלות, כמעט כל נייר שהוא, נותן לך לעבור עד הטיפש הבא. אין להם הוראות ברורות ולא מכירים את השטח,

בחניונים במירון, כנ"ל, אין שילוט ברור, התחנות לא מאורגנות, הציבור מסתובב בין האוטובוסים, ושוב אותה הוראה מטופשת, לפתוח רק אוטובוס אחד.
שוטרים עם אפס סבלנות, מיד מרימים את הקול ומכאן לתיגרות ומהומות הדרך קצרה.

אפס תיאום בין החברות למשטרה.

נקודת ציון אחת טובה למשטרה, הן נערכו לחסום ככל האפשר את הרכבים הפרטיים, ועשו זאת במרחק גדול ממירון, לדוגמא העיר צפת חסומה עכשיו ב2 הכיוונים, ומפנים את כולם לאוטובוסים שהם בתשלום (למעט האוטובוסים מהחניונים) מישהו עושה כאן קופה, המחיר 17 ש"ח לכרטיס הלוך ושוב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה